Pages

Monday, March 30, 2009

Photoshoot Day

sume tertunggu citer ku kan..? kan? kan? eceeehhh...prasan ko ni kan ann...hmmm..okay2..i citer kat u oulss...plan nk g bukit tinggi mmg dh lama..cuma mase jer tak mengizinin aku n mr.Shyir...actually, dia yg plan....xpe lar..which is okay lar kan..dapat gak rilex n santai2..huhuhuhu....

pagi2 aku dah gerak....around kul 8am aku gerak g umah Mr.Shyir..dalm kul 9am..cabot terus g bukit tinggi...hehehhe...singgah kat Petronas kat highway cheras tu beli bekpes..almaklum..masing2 blum bekpes..pastu gerak...smpai je kat Maktab Polis Diraja tuee...dgn best nyer...jalan jemmmmmm.....what????? hey..ni kan pagi sabtu.apsal keta leh banyak plak..dorang nk g mana sume ni...cisss!!!!....
ye..ketika ini..pagi2..org dah sibuk kat jalan raya nie...mana nak g aku pon tak taw..aku taw aku nye destinasi je k...ahhahaha....
tapi ada satu perbualan dan kemusykilan yg telah kami war2kan...

Mumy : Dady, napa keta byk plak ari sbtu ni?? bukan cuti ker? dah tu cina je ramai??
Dady : ntah lar...agaknya dorang nk g kubur cina kot...yelar..nak sambut hari perkuburan...
Mumy : ha??? hmmm...yelakot..my penah dgr tu..org cina ada g visit kubur ramai2..tap xingat plak apa nama hari sambutan tu....
Dady : dorang smbut cap goh mei kot yang....hehehe
Mumy : what?? cap goh mey...??? bukan ke tu time raya cina....???
Dady & Mumy :dlm pale otak kami..(????????)..

terus diam sampai situ..wakakkakaka.....ooopppsss!!! nape panggilan kami cenggitu...sekali lagi...aku punyer suka....kami suka....nak muntah sila kat tempat lain..hehehheh...
Dalam pada jemmmm tu kan...peyut lapor...mam dulu...maaf tgk kiri...heheheh...kena marah woii dgn Mr.Shyir....asik2 tgn kiri jer....soorryyy yanngg!! hahhahah....pau Ahmad amat sedap perisa ayam..wink2!!!!!
sudah semestinya korang taw kat mna ni kan....bak kata aku lar...satu lagi keajaiban dunia...pala paip tergantung...wakakakak..tapi aku terpk camner lar dorng leh wat cenggitu...apa2 pon..SYABAS kepada SYABAS!!!! hihihihihih

we ouls smpai around 10.45 camtu...hmm..okay lar..drive pun rilex2 jer....kata nak sntai kan..

pssssstttt!!!! adeehhh..umi aka Ibu mertua ku..membaca blog daku ni...segan weh...!!!! umi...amponnn!!! Bakal menantu mu ini adalah agak saiko bila membuat n3 ini......jangan marah anakanda yer....wahh!!! gitu ler.....

too be continue....

p/s: teruja ni....ceaaaa.....

No comments: