Pages

Friday, March 27, 2009

Tagged oleh Mrs.Edy

adoiiiiii!!!! tagged lagi ke? haissshh!!!! kali ni Mrs.Edy pulak....amboi!!!! suka je kamo tagged daku ek...nak kena rotan nie....hihihihkkkk...


Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:



  • Gelang Emas yg padu n latest..wah!!!! giler mata duitan tol..wkaakakak....mase nikah nak bg pon boley per..? 

  • iPhone or C902..heeehe...

  • Honda Civic or camry 2.4V

  • honeymoon sebulan kat europe..wah!! ann..berangan lar ko...ceaaa....pasti boley kan yg? kan?

  • nak rumah sendiri..with modern type...sume brg2 ikea..

Alasan terhadap pilihan tersebut:



  • hmm...bukan tak cukup barang kemas..tapi nk gelang yg keras..cam bengel tu..tapi yg padu dan santek...

  • hp skang ni kurang sket jer function dari hp yg aku nak...

  • yelar.nk beli sendiri tak mampo...mintak lar org hadiahkan..murah rezeki nati

  • klu honeymoon kat europe ni best sket..senang lenang aku nak teroke..klu g kejap2 cam bazir gitu...

  • klu umah sendiri..mcm2 leh bikin..nk wat itu ini sume idea sendiri...

5 Impresi terhadap orang yang di minati:



  • mestilah best...yg boley bahagiakan aku

  • pastinya Sayng Cinta n Kasih kat aku sesungguhnya...

  • suke style simple tapi nice jer...tgk sekali cam jatuh hati gitu

  • akhlak baik dan menjaga solatnya...

  • nampak kejujuran dalm setiap perkataan,perbuatan..cam kita leh ckp...ikhlass nya dia ni...gitu lar..


5 perkara hebat yang pernah dilakukan:



  • pergi wat drift kat selekoh2 otw nk balik umah nenek aku....weh..!! nyaris masuk gaung k...tobbatttt!!!

  • jadi best student dlm subject LAW mase study dulu..time nie,budak class aku bengang sbb aku nyer pointer tinggi...major kena repeat paper...takpe..atleast korang grad jugak..

  • TERtido dalam kelas mase sekolah...sbb budak asrama mmg selalu ngntuk dlm class...ceaaa..padahal..hahha

  • jadi Ketua Pelatun TERBAIK KRS daerah Port Dickson 2004..perggghh!!! tak bleh blah...aktif giler mase ni...

  • Kena tarik telinga dek ustat sebab tak hapal surah hafazan..wakakakak...time ni klakor weh...huhuh..

5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi.):



  • Family tercinta lar...
  • tunang yg tersayang serta CINTA...

  • barang elektronik dari jepun..giler high tech lar dorang nie

  • GPS..sbb senang nk teroke jalan2...

  • kan best klu ade ciptaan mesin basuh,terus kering n terus iron jer..hahhahahaha....oiiii!!! jepun cipta lae weh...aku nk beli ni...

5 perkara yang dibenci:



  • Ulawww....eeeyyy..geli...

  • org yg suka2 tuduh n kutuk2 aku....

  • kat SYAITAN nirrojjimm...kerana itu,,,kita terlepas wat salah...menggonggg!!

  • sesape yg ganggu hidup n perhubungan aku....mmmg nk kena titik ar tuh..

  • org yg kacau family aku..pantang k....jaga lar..

5 orang yang nak di tag:
xkose nak tag...


abisss hutang ku..huhuhuh

1 comment:

mrs.edy said...

huhuhu..dh jwb tag ekh..gud gurl..