Pages

Tuesday, March 10, 2009

xsampai satu jam pon

Jumaat aritu.. aku kena balik awal....sbb musabab adalah aku kena g beli Lamb chop utk bbq utk malam sabtu ni...nak wat celebration besday nenek aku...hahahahha...lagi pn adek badek mak aku sume berkumpul..so apa lagi makan2 lar kan....

keja mmg byk arini..tapi terpaksa balik awak sbb nk g JJ cari lamb chop tu lar..arini gak dan2 aku nyer jam mmaaappuuihh!!! so nk tgu jam Tag heuer tu ta bila dapat...kawen nati kot...ok2 nti aku berzikir lar kat tinga Mr.Shyir tu..hahahahha.....aku kuar opis dlm kul 4.30 camtu...disebabkanopis dekat je ngn JJ..harus lar tak smpai 5 minit dah sampei...hihihi..

g cari jam dulu kat atas..alar jam Rm10 hennget jer...malas nk beli jam mahal2..sbb aku nk wat collection jam murah..buleh gtu statement aku kan..hahhaha..klu tak sebab jam aku mampuih xde lar aku nk belik kan...
ini lah dia...hahhaha...jam murah2....asal leh tgk masa..apa adahal jah...

tetiba wat muka spastik cenggini...

pas beli jam tu aku..g pej pos jap...nk pos surat pas tu terus g bahagian dapur kat Jusco nk cari Lamb Chop BbQ tue..beli dalm 20 ketul camtu terus g bayor..ye lah nak kejo mase..nk balik T.I after maghrib..harus lah smpai umah cepat ye...
tu dia Lamb chop....huhhuh...kul 5.15 terus chow...ha kan? tak sampai sejam sopping..pantas kan..huhuh..bese ar..klu dah kabut mesti lah pantas....

p/s: Next n3 akan nyusul.....capek ooowww 3 hari nie....

No comments: