Pages

Wednesday, October 21, 2009

Attending Nikah Di Masjid Wilayah pulak

pas jer dari Putrajaya tu...terus pulak g Masjid Wilayah KL..sebab BFF aku yang sorang ni plak nikah..kira ni alasan yang sama sebab tak pat g mgu ni nye wedding...so dalam kul 2 cam tu smpai..solat2 dulu...kul 2 lebih tu kawan aku call tanya kat mana..so aku terus jumpa dia kat ruang nikah tu...seb baik blum nikah..so time ni leh snap2 dulu...

 

sebelum solat gedik2 dalam keta..huhuhuhuhu

PA170849

 PA170852

PA170853

mana2 hubby aku ni ngn ipod dia je lar..yang aku ni apa? tunggu  kerapoot agaknya...terus makan mee claypot kng...uissshhh cam sedap je...mana nak cari yang sodap ek???

PA170855PA170862

Me n yanie..my BFF time belajar kat UNITAR PJ..huhuhu...

PA170865

She so pretty..cntek lar...hheee..kawen jugak kawan aku sorang nie..

PA170866

Simple tapi cantek kan...?

PA170870

Sesi nikah mau bermula...dalam ruang nikah

PA170878

Cantek manis sgt apabila dia bertudung...teruskan wahai haryani..kamo cantek bertudung..seriusly donkkkk...

PA170882PA170887

Dengan sekali lafaz akhirnya Haryani menjadi isteri kepada MOhd Ezailani

PA170891

Doa2..semoga jadi isteri yang baek...yang yanie ni tak nangis langsung time nikah tu...ya amponn!! steady je minah nie..yang ecah tu nangis semedang..yang dia ni..buat rilex jer...bagus2....yang best nya..sabtu nikah..isnin dah keja balik..tak cuti pun..hahaha..gile kental tol minah ni...klu aku...xde makna...terus cuti..wakakakkaka...

PA170893            PA170897

bagi mas kahwin..

PA170900

Kiss2 tangan hubby tue...haaa..baru jadi isteri solehah

PA170901

ewahhh..kiss dahi pulakk...mihahaahah..aku over disitu...okay..to Yanie n Hubby - selamat pengantin baru..sem0ga kekal ke akhirnya..dan dikurniakan zuriatyang baiik...aminnnn.....

later kuar dari masjid wilayah around 4.15 pm camtu terus chow balik kg nenek aku plak.cuz ade kenduri tahlil...

p/s : hmmm...bila lar nak stop soklan2 tu agaknya...??? bosan seh dgn soklan tue....sape yang paham tu paham lar..yang tak paham kasi duk diam2..

3 comments:

masdila said...

halo,,,salam,,,walaupun nampak gdik,,,dyer yg ckp kan,,hehehehe
but romentik ooo
kiter suker bc blok akak taw

Ann GreenStrawberry said...

wasalam.. hahhaa..we ouls kan gedix heehhe...romentik kadang2 perang taw..ngeh2/..tQ sbb baca..

masdila said...

every day kiter bc blog akk,,hehehehhe

jgn marah taw..... huhuh