Pages

Wednesday, October 14, 2009

Mencari Ikan NEMO

 

aduuuiiii!!! lately ni dah addicted dengan NEMO

apahal pulak dok gilokan  dgn NEMO tuh…???

Maksud saya.. IKAN NEMO

MARINE FISH lar senang citer…….

 

Kebanyakan Kedai AQuarium yang aku cari…

kebanyakan nye xde jual IKAN LAUT nie…

tapi  semua nye xjual..

ade sesetengah kedai je yng jual..

so ade lar jumpa beberapa kedai yang ade tukan…

malangnye NEMO nye dah abis..kena tgu stok pulak…

ishhhh..camno nie..??

 

Mulanya kat umah mertua aku lar…

Adik2 ipar ku membela Ikan Nemo ni…

masa tu kecik je…skang ni dah besar sket..

sgt comel hokeyyyy…

dia punye tergedik2 tu ha yang buat aku geram nak bela…

dia cam lain sket lar dari ikan biasa tu…

Nemo ni berenang cam tergedik2..cam shuffle pun ade..

hahahha…cam kabut2 je dia..cute seehhhh….hahahhaha…

tu yang buat aku tiap2 petang balik keja..

g ricky kedai aquarium kat seremban nie…

nak bela nEMO punya pasal..

ikan lain xmo….hahaha….

 

so ada sesapa tak kat sini yang taw kedai IKAN LAUT nie area KAJANG OR SEREMBAN..?? Setakat ni ade lar jugak..tapi xde stok…

ko jangan jawap IKAN LAUT KAT PASAR

Ade yang kenaaaa paaaanggg Dush..dush..pulakkkkkk…

ehehheheh..

 

p/s : Misi cari nemo masih di teruskan

2 comments:

widda_me said...

kak ann:

baik akak gi kat pets wonderland jer trus...boleh beli sea anemone (tmpat tgl dia) sekali...bnyk pilihn lak tuh..

Ann GreenStrawberry said...

widda : yeke? alamak..jauh le pulak nak ke mid tuh..huhuhu..tQ for the info ye dik