Pages

Friday, May 7, 2010

Reunion yang tak disangka

Sabtu lepas jugak.. aku ade reunion sekolah lama aku kat puchong… yes! before aku stay seremban.. aku duk puchong 11 tahun gitu lar… so agak sebati jugak lar… tapi kalau skang ni ko tanya tempat tu kat aku.. aku jawap… dah semak.. sebab penduduk padat.. wakakakka… giler jahat aku ni.. hehehe…

ekceli diorang dah planning nak buat reunion on 1st May.. so memandangkan kat PD je.. aku decide nak join lar.. tu pun boleh malam kedua sbb diorang ada buat bbq.. wakakakka.. kebetulan plan family aku pun lepak apartment weouls kat PD..

Aku suh mr.Shyir hantar aku kat apartment budak2 ni dalam kul 9.30 pm gitu… seb baik dekat… sampai je lokasi.. mak aihhhh.. budak2 ni nunggu aku cam ketibaan YDM plak.. wkakkaa.. jumpa je tak ke drama weeehhhh….

Bayangkan.. 8 tahun tak jumpa.. right after aku masuk je teknik.. terus lost contact… hamikk ko… tu yang aku iya2 nak g gathering ni.. reason aku terlalu kuat… sedih wehh jumpa dorang… bertakung air mata aku.. yelar.. sekolah rendah till menengah sama je.. even lain2 kelas…

DSC04795

sampai2 je.. aku borak2 with the gurls.. this is Shawalina. BFF aku masa skool dulu… ni lar organizer untuk reunion ni.. gigih taw.. masa mula2 sampai tu.. majority kawan2 kelas aku… masa form1 till form3.. adeeehh.. masing2 berubah.. tapi aku stil kenal diorang.. but diorang cam kenal tak kenal je aku.. cis..ciss..ciss.. merajuk.. wkaka.. diorang bleh kata ak buat plastik surgery… cis hampehhhhh!! katanya dah lain.. ahh.. malas nk terima alasan tu.. wkakaka..

yelar.. macam diorang ni tinggal kat puchong lagi.. then selalu jumpa kan.. yang aku ni.. kat mana pulak.. tercampak jaohh no… nak kesana lepaking2… bila pulak… jadi ni lar caranya.. datang for the gathering…. DSC04797Aishah.. stil macam dulu.. huhuhu… dulu masa sekolah… masing2 longot..selekeh… berkerak bagai… skang ni sume dah santek2… gooodd!!!DSC04798

ecah – baizura – waney.. ekceli petang tu diorang ada buat games lar.. ramai lagi.. tapi ada setengah kena balik pulak… hmm.. xpat jumpa diorang.. tinggal yang hado je lar.. tapi ok je.. enjoy,,, DSC04799 yang pakai cap tu.. bestfren aku masa aku form 3.. wakakkaa… aku selalu pow dia time rehat.. wkakakakakka. tu lar dalam kelas sapa suh duk belakang aku.. nyibuuuukkk!!! wakakaa… sebelah dia tu.. suami member aku..

so far.. ok lar.. diorang happening cam dulu jugak… dan aku tak lar over cam time sekolah dulu kan.. kena lar behave.. ye aku kan dah kawen.. bawak watak seorang isteri.. harus sopan… wkakaka.. naseb mereka faham…hehehe…

dah agak2 kul 12 tu.aku call Mr.Shyir suh amik… laki aku ni lagi lar.. kalau aku tak tipun dia takkisah nk balik kul bape.. kang dia amik lar.. huk ulohh baeiikk… takpe2.. takmo berembun sangat.. balik awal sket.. ok pe.. ehehhee….

so nanti next time.. diorang nak bua lagi… insyaAllah.. akan join jugak.. hehehehhe.. seronok, jumpa member2 yang dah 8 tahun tak jumpa… rindu bangat time sekolah dulu… adeeehhh…..

p/s : hmmm.. hari ni dah jumaat….esok sabtu,,,,motip..???

No comments: