Pages

Friday, May 14, 2010

testing.. testing.. eh ok lagi ni..

amboi2.. ann… wat n3 banyak2.. pastu sepi kat seminggu… ko dahtak nak berblog lagi kah..? haiippp!!! berani tanya soklan gitu yer… adehhhh.. macam ni.. bukan tak nak uolls… tapi penyakit M aku ni… berbakul2 nokkss..!! tak dapat nak buat apa da.. hihihi….

aku kat opis ni kadang2 tak sempat nak buat blog ke hapa.. baca2 gitu boleh lar.. sebab aku ni nak setelkan group2 umrah yang sibuk nakbuat visa bagai ni.. harus lah sibuk.. kang aku tak siapkan.. tak dapt visa jemaah ni.. tak ke naya.. hey… jgn cari fasaaaalll… hehehe… now benda dah setel… tinggal kerja2 minor je lagi… hehehe.. bisa di atur donnggg!! hehhe..

okay… ade benda penting nak bagi taw ni… ni aku dah kuat semangat ni.. nak buat n3 special minggu depan.. hehehe… apa n3 tu.. nati lar.. tgu hari isnin ye.. hari yang sesuaiiii.. ecehhhh.. poyos ann ni…. agak2 n3 apakah..? heheh.. haipp!! yang dah taw diam2 sudeyy.. eceececcece..poyo lagi sekalik….hahhaaa.. sabor ye…

so weekend apa korang buat? erk aku ni esok ada kenduri cukur jambul si damia tu.. so malam ni tido umah nenek aku je lar kot… dah alang2 nk buat kerja.. lagi oun sok tengah hari pun dah kenduri.. nak pulang balik umah aku yang 10 minit je tu malas.. wakkakaka…. disebabkan kenduri juga.. aku akan menggunakan sebab2 tertentu.. wkakaka.. so ai rileks2 sajor.. sambil perhatikan keliling.. hahaha…

so aku rasa cam hari ni nak half day je… so nak balik umah nenek aku tolong apa yang patut.. alar tunjuk muka pon ok kan.. ahhahahaha.. standard beb… seb baik ai sepupu yang paling senior ok… yang len2 anak2 dara akan sibuk dengan department masing2.. aku ni tak boleh angkat berat sesukati nokk… pantang tu.. hehehe….

ok tu je nak bebel.. kang aku rajin minggu depan keluar berita terkini tu.. waaaaaaaaahh!! terbaekk.. hehehehe..

p/s: senyummmm sorang2.. wahh tetiba ko..!

No comments: