Pages

Wednesday, May 11, 2011

Nak update tapi kasi check list dulu

Ekceli bukan nak sepi dari mengupdate blog.. nak update tapi masa tkde lar… taw2 lar sejak2 ni masa tu mmg tak bagi belas kasihan kat aku ni.. manjang bz n tight je masa kan..

ni Fahim plak demam. dari hari ahad.. bukan demam saje.. batuk selesema sekali… pakej ko.. ni demam membeli lar kot.. nak meniarap ke apa aku pun tak taw… yang pasti dia demam merengek2.. standard lar budak kecik kan…

kalau siang dia ok sikit.. deda2 je.. malam panas plak… haishh.. sian tengok dia.. asal dia mengaduh sakit aku yang menangis…

keja pun ye jugak.. banyak benda nak setelkan.. xpelar. kasi aku buat check list k nak update apa.. if ada masa aku update lar..

  • Fahim demam
  • Rambut gugur
  • Celebrate mother’s day
  • Hitam menawan untuk dijual…
  • etc… hihih

internet pun haremm je kan.. so aku pun malas nk on apa2…

ok sekian…

No comments: