Pages

Tuesday, May 24, 2011

Tak cukup tangan nak buat semua kerja

Salam.. petang2 gini mendung awan berarak..
maknanya nak hujan lebat la kan..
nak2 duk dalam pejabat ni aircond maha sejuk..
terus tepu otak bila nak mengenangkan jam dah dekat kul 5 ni ha..
cececc dan2 je kan..
kuikuikuikuikui..

nak citer apsal aku tak cukup tangan.. 
alsebab aku sibuk lar. ya amponn..
banyak kerja dol... sampai tak menang tangan..
mengenangkan meja aku ni pun dah bersepah...
dengan banyak nau tak berfailing...
itu ini.. ish.. nak ngeluh pun tak leh...
jadi steady saje... baca blog uols pun gitu2 je beb..sorry ye..

apetah lagi nak update blog..
makk aihhh!! tak terklik aku kat button NEW POST tu weh...
haihhhhhhhhhhhh... mencik taw..
padahal banyak sangat nak update ni...
citer si fahim kecik tu. eh macam2 lar..

so kalau tak ade aral kang aku type sektul2 ok..
appppppppppaaaaaaaaaaa pun tak boleh?????

p/s : dammiitt ar.. meatball tak buleh makan.. caiitttt coi2....grrrrrrrrr....tak guna punya jantan!!! kelekakkkk!! eh tetiba.. chow!

No comments: