Pages

Monday, May 16, 2011

Rambut gugur menakutkan…

Aku tak pasti ni terjadi kat korang yang baru lepas bersalin ke tak? cakap pasal rambut gugur ni kan… sangat menakutkan taw.. aku rasa cam tak nak basuh rambut je..
sejak lepas bersalin ni kan.. rambut aku ni .. ya amponn.. gugur banyak wok.. tak sanggup tengok.. asal ikat ke.. sikat ke? shampoo ke.. tetap gugur k.. aku rasa dari rambut aku tebal terus jadi nipis..
aku de dengar orang tua2 kata.. kalau anak kita sedang rancak men air liur… mmg rambut kita gugur kronik punya.. hai lar anak.. ape pasal men air lur sayang.. habis rambut ibu berguguran..
kalau lantai umah aku tu toksah kata.. malas nak pakai capert.. lantai penuh rambut… sapu2 mmg hado..
tapi takpelah nak buat camne… dah takdir,,, cewah.. jangan botak sudah..
eh korang pun ada masalah yang sama eh?

No comments: