Pages

Tuesday, May 26, 2009

pick up Angah + OTW to T.I

khamis lepas...mmg aku terkejar2....cam tak cukup masa jer bagi aku..itu ini nk setel...masuk opis laju2..siapkan kerja secepat mungkin..kul 11 aku chow ke kem PLKN PD cuz nak pick up Angah..sbb nye dia nak balik gak time maksu kawen...hmmm...terpaksa lar aku drive laju2 ke PD..cuz dia suh amik kul 10.30..ate kuar opis pun kul bape kan..?
speed pun buleh bawk keta..tu sbb pic gegar...

sampai jer dalm kul 11 lebih camtu...g lapor kat jurulatih dia..kena isi form itu ini bagai..tgu lak dorang ni wat announcement suh angah kuar...tg punya tgu lambat tol budak ni kuar..rupanya de class..seb baik nk abs da..smbil2 tuh jurulatih ni plak duk tanya aku nak amik saper?? pastu dtg jurulatih alin duk tanya soklan yg samer...adeeeehh!! penat tol aku nak jawap...pastu ade yg kata aku datg cuz nak isi borang jadi jurulatih kem...heelllooo!!! xde maknanye k...dooollluu2 buleh ar..skang dah pencen...muahahahaha....
kasik can budak ni bawk keta..aku dah penat drive..

sudanya kul 12.30 baru lar baru kuar kem...terus speed balik opis plak....aku ade keja yg tak setel lagi...pastu kul 3 lebih baru chow.cuz nak amik adek skul kul 4 plak...n trus gerak balik umah...siap2 apa y patut..pas asar chow gerak balik .t.i...b4 tuh sggh jap umah nenek amik wajik....kul 6.30 baru gerak....

we ouls balik t.i kali ni naek storm...cuz senang macam2 barang buleh bwakk...klu korang tengok brg yg we ouls bawak nie takoot owh...org tengok cam nk niaga jer....mmg pelik jer weh.... sebb kitorng tak tutup kanvas kat belakang tuh..memandanh cuaca amat lar cerah..dgn harapan tak lar hujan namonn...hampeh...giler adventure woiiii...klakar pon ade...hahahhaha.....
si Angah bantai tido..penat lar katakan,,,huhuh..

okay..camnie....dari semban ke tanjung malim tuh....stil okay je lar..tak hujan kan...smpai jer slim river...dgn tetiba aku ade titisan kt cermin tuh...aku pon ckap..."papa..hujan nie...mana nak
 benti...belakang terbukak..kita bukan naek kita nie..cepat ar benti teduh..."padahal hujan makin lebat nie..papa leh ckp"ishh...!! basah ker barang..tak kot..sbb kita bawk laju...ta basah lar..." sekali hujan giler lebat..mase tu plak nk benti kat rnr yg ade petrol station tuh jauh lagi...singgah lar yg kat tempat biasa..turun ar kami..duk pasang kanvas dlm hujan2 tuh....gigih weh,,tindih sana ni....pastu elok ar jalan...baru nak feel laju..sekali usha belakang kanvas tu mengelembung belah depan lak..aiseehhh!! benti lagikk..kali ni cari bwah jambatan plak....gelap2 n hujan2 sekali lagi dul btulkan kanvas tuh....dah ok..jalan lagi pelan2..usha belakang..adeehh!! belah belakang plak mengelembung...wuiiishhh!! tak leh jadik..seb baek dah dekat ngn RNR tapah..singgah kat petronas plak...kat situ kaw2 betul kan kanvas tuh....hahahahaha...gilak....3x benti ko...punya extreme...tu sbb lar aku flu hang taw....
ni ha....kasik tutup ngn kanvas...supaya barang2 kat belakang ni tak basah...mana tak nyer...ko taw apa ade kat belakang nie.....ade 2 tong ikan keli hidup...nak wat lauk kenduri nati..5 bungkus kerepek..baju2..beg2 lagi...ect...mana tak sume ni kena cover...gilo apo..!!! redho jer lar taw,,,,hahahahha.....kata bawk keta gini..haruslar isi byk barang kan,,??
mase benti ni..org duk pelik..apa lar yg we ouls buat,,,hahaha...polik plak....

dah sudah tu..semua ok..tak gelembung2 lagi...teruskan jalan....elok jer smpai tapah..kering kontang....tak hujan...aiseeeehh!! mau kasik cerita betul....hahahah..
boring dalam keta..layan contos...huhu..uihhh!! sedap gak ek??? layan jugak tuhhh..
perempuan nie nak buat iklan contos plak...caaiiiittt....

smpai kampung around 10.15 pm kot...terus citer kat mama..dia bantai gilak...hahahhah...hampeh tol..padahal barang dia yg paling banyak...kuikuikui....
malam tuh gak aku pakai inai tuk maksu..ate..takde org len yg nak wat.terpakse lar aku..wakkaka....

p/s: n3 pasal kawen2 akan nyusul kemudian....huhuh..byk nie..tak terkejar aku nak wat..sbor ek...

No comments: