Pages

Monday, May 11, 2009

Selamat Hari Mama

semua aku terjah blog..semua sibuk duk wish mothers day..aku pun nk gak lar..hehhee...tapi aku telah menge"wish" Mama in advance sket..cuz bg aku hari2 adalah hari ibu...sentiasa hargai Mama aku..tol dak..? hahaha...

apa2 pun di kesempatan ni..aku nak wish sekali lagi kepada bonda terchenta..(kerna beliau kdg2 baca blog jugak..hehhee)... dengan ucapan

"Selamat Hari Mama..semoga panjang umur, murah rezeki dan diberkati Allah..kasih Along pada Mama tak ternilai rasanya...dengan didikan,kasih sayang yang dberikan..segalanya dari mu Mama...Along sayang Mama sgt2..InsyaAllah..satu hari nati along akan balas jasanya mama dan papa..akan cuba sedaya upaya... Along,Angah n AdeQ...we all love u always..!! mmuah..muahh..!!!"

yess!! this my lovely mom..Pn. Norlela Kamaruddin with her beloved daughtr Ms. Ann GreenStrawberry...i love u mama...

ohh yeee!!!  tak lupa juga kepada Bakal ibu mertuaku : Pn Hamimah.... umi,Selamat hari UMI....Moga panjang umur n murah rezeki..Ann Sayang Umi...(bukan ayat bodek k...seyes!! harus lar sayang juga) hikss..!!

kepada readers yang dah jadi ibu tu...Selamat Hari Ibu juga ku ucapkan..jadi HOT THE BEST MAMA..huhuhu...caiyokkkk....

itu sajer...hehhee....

daa...

p/s : aku advance sket bab ngewish nie..hehheeh..ni auto publish k...

2 comments:

Miss Moon said...

Ann, u can YM me . Akak nye YM ID Munirah301 .

tenksssssss

Raihanna said...

anak ngan mak cun!
happy mother's day auntie...
hik2...