Pages

Friday, May 29, 2009

Tagged by Pn. Ciare


Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
beliau telah tagged daku....Pn. Ciare..(wahhhh..dah jadi puan ko nokk?? huhu..tahniah2...) dgn rela aku menjawap..sbb dah kureng idea nk blog ape kan? hahaha....

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri.
  1. Nick Aku Ann GreenStrawbery Heaven...apasal??? sebab aku suka n taksub terhadap strawberry..segala tok nenek strawberry aku suke...ade paham? GREEN tuh..sbb aku suka color green dgn tak sekena mengenanya..dalam lemari aku byk plk baju color hijau....ntah!! aku pun tak taw... ANN: oh..ni timbul since aku study..+ mak mertua aku pun panggil aku ann...hohoh....
  2. aku start berblogging baru jer...1st February 2009...tu pun dgn izin tunang aku..klu tak...korang takkan jumpa aku nie..hohh..maceh byk wahai cinta hati....hikkss!!
  3. Motif aku berblogging adalah suka2....tak de niat nk kituk,mengkeji org2 len...saje nak bergumbira bersama diary on9 nie...mula2 cam segan2 je n3 aku..lama2...ko pk lar sendiri...
  4. aku dah bertunang....dgn Mr.Shyir.... pada 20hb Disember 2008..dan akan kawen..wah!!!! buke men lagi.... bepe hb aku kawen...nt i maklum kemudian ekkk???
  5. aku suka pakai selipar klu kuar..cuz lagi senang..tak melecet kaki..nak lompat2 pun buleh(apa motif lompat tu ann oiiiii..!!) iyer...aku byk koleksi selipar rm10...wakakak..pastu hilang tah kemana..sedekah je lar...
  6. aku suka makan stik....sbb bes...klu korang nengok n3 makan aku asik makan tu je lar..tu sbb dah temban...harap maklum(agak2 aku masuk the biggest looserbuleh kurus tak? nwkakakaka)
  7. aku n mr.shyir suka wat photoshoot..setakat nie hasil kerja okay lar...mmbrangkan..dan buleh jadi best...wakakkaka...wat mase skang..masing2 bz..so no photoshoot session lagi..huhuh
  8. travelling is best..sbb kerja aku dalam sektor pelancongan...jadinya selalu lar travel...syok ooooo..huhuh...anyway i p vietnam next weekk...hohoh..sape mau ikut...????
  9. yang ni korang jgn muntah,,,sapa2 yg blom kenal aku...mase tgk muka aku..1st impression lar kan...mestii orang ckp aku org PENANG..ade kata ARAB ade kata HINDUSTAN....ahhahhha...weh..ni orang ckp..bukan aku ckp...dah2 pi amik baldi pat..hooho...
  10. aku tak suka basuh keta....hhahaha..buleh gitu???? dsar pemalas...hhahha...iye..keBZan aku membataskan sume tuh...ceaaaaa..alasan weeeeeeeekkkkkkkk..

Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

xnak tagged sesape...sape nak curik tagged ni sila amik...hohohohoho...

No comments: