Pages

Tuesday, August 11, 2009

kasi sket jamu

wo..wo..wo...
aku bukan nak suh korang makan jamu..
tapi aku nak jamu mata korang sket je dulu..
aku taw ramai yg tertunggu2 nak suh aku upload pic kawen nie banyak2..
tapi harap maklom..official photog ak blom siap lagi...
tapi pic2 yg ada nie..sume dai camera unofficial photog..
iaitu adik ipar aku n cuzen aku....
mungkin angel dorang tak bape sgt ar..
oleh kerana uolls kn nk tgk sgt..
aku bg 3 scene je dulu ek...
kasi sarung cincin utk batalkan air sembahyang
malam berinai...
potong kek di hari persandingan kami..

btw..aku nk wish..thnk to All yg comment2 aku nye previous n3..
nk tgk aku nyer pic kawen..kena tunggu lar kan..
bawak bersabar.pengantin ni penat wooo tekejar2 duk kemas 2 rumah nie..
huhuhuu....

to kak moon..kamu dah edit leh jaja hasil akak..mana taw pasni dapat job banyak..leh dpat komisen kan2????..meiiihahhhahah...mmg best ar wat photoshoot ngn akak abg sutan n zaimi..enjoy giler...jom kita setting place..kasi we ouls jadi model tak berbayar lagi..hahahhahaha..

pic2 lain akn di upload kemudian..tgu je k..

p/s : ermmm..mmg aku sempt wat n3..sbb internet dimana2...hahha..

7 comments:

mrs.edy said...

tahniah ann..
smga kekal hggal akhir hyt....
sweet je pgantin..
mao jd pgantin jgk

Lynda said...

cantek cantek..

nas said...

Selamat pengantin baru...cantik n sama padan..

Adinda Amy Sensei said...

salam...

tahniah puan ann... (^_^)

Ann GreenStrawberry said...

to All : thank you so much..dokan terbaek buat kami..aminn

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

tahniah..... taruk la lg gambo nak tgk....

Miss Hirose said...

sama cantik sama padan la..