Pages

Wednesday, August 26, 2009

UPDATE : Majlis Cukur Jambul Ahmad Fahmi

adeeeehhhh...ni kes tak taw nak update apa..
okay tak pelar..aku citer pasal a day before aku nikah buleh??
alaaarrr...buleh larr...buleh k..hhmm.eh2 sukati lar blog aku kan?
hheehhehehe...so meh kita proceed citer yang dah agak basi nie..

majlis aku tu start dari hari khamis lagi..
malam tu mmg nak buat majlis cukur jambul ahmad fahmi + doa selamat + majlis anak2 yatim
maka berlangsung lar..cam biasa lar...
ada marhaban, org2 masjid n ank2 yatim di jemput khas...
meriah jugak lar..
menu plak mmg sedap..udang galah masak sambal cili pedas, nasi minyak dan lauk2 sekutu dgnnya..meletop hokayyyyy!!!
majlis bermula lepas isyak..jamu anak2 yatim2 dulu later org marhaban n orang masjid datang..
anak2 yatim ni mmg we ouls family dah biasa invite..
dah well known lar dgn family..
sgt friendly hokay...
almost 40 ++ lar anak2 yatim nie...
bagi sket keperluan anak2 yatim nie...
cam syampoo,ubat gigi,sabun mandi, pad for gegirl...hhehe
later nak balik tu kasi duit raya sekali..
hohoho..advance sket..hehhehe

aku kena lar entertain mereka..cuz dok tanya mana pengantin..
jadi kena push my self lar kan..hihihi
ade buat tahlil sume lar kan..
later masuk part berzanji and marhaban..

cam bese..mereka ni duk nyanyi lar kan...
huhuh..syokk oowhhh..

maseh beriya2 mereka ini..

dan budak nie mmg tido semedang since masuk buaian smpai lar mase menggunting tuh..
ya ampooo!! mmg tak terjaga lansung..
syok sgt agaknya org duk nyanyi2 untuk dia
sesi gunting gunting
aku plak duk pegang menda alah tu..ya amponn berat amekkk..
lenguh2 tangan..dulan itu dulang tembaga ye nokkk..
harus lar berattt..
mama fahmi n faris
this park kat belakang umah..
sedara mara duk packing goodies2 utk ari sabtu plak..
hmmm.sgt meriah..dan ade 1500 goodies nak di packing..
seb baik buat ramai2 kalu buat berdua? tak naya..
eh asal aku terus ckp berdua laksss....
hahahahaaha..

ermmm....majlis abis dalam kul 12.30 mlm jugak lar..
kira lambat lar jugak..tak masuk krew2 yang pasang pelamin luar lagi..
sampai ke pagi tak setel2..
pastu malam tu jugak aku duk pakai inai...
smpai kul 2.30 am baru nak tido..
betapa sembap nye muka bile bangun soknya..
dah lar petang tu nak nikah...
tapi everything ok..
huhuh.best sgt...

hmmmm..nak aku update lagi???
mmg byak sgt2...tapi aku citer lar jugak..
sabor2..aku nye pix pic ni besaw..
harus lah lambat upload...
hehehhe..

p/s : rindu hubby ku yang sedang outstation lagi...balik pat yang.....mwaah!! take care

2 comments:

eazy insyira said...

pengantin pown kene turun padang eh?kecian towl.

Ann GreenStrawberry said...

eazy : yup2..semestinya..amek berkat..wahhh!! gitu plak ek