Pages

Wednesday, August 19, 2009

kenduri di malam sabtu

Pas jer persiapan bagai tu..malam tu kenduri lar..ewah..cam wat citer dongeng plak..muhahahha...okay2... malam tu kira dah ramai2 lar kan..pastinya aku dan mr.shyir menjadi perhatian dan pertanyaan orang..maklum lar..PENGANTIN BARU..heheh...
dan we ouls amat lar sedondong ye..mihahahaha..tngok muka suami ku itu..amat ponek n perit muka tu..erti nya letih lar kan..ahakkss!! ya betull..dan sang ister...cuba menceriakan suasana..ewah..ko plak lebih ye ann,..dushh sekalikkk!!!
ni antara cuzen2 lelaki mr.shyir...btw bukan aku yg snap.camera kat mr.shyir pasti lar beliau punya keja kan..harap maklum..
dan belah kiri tu nenek mr.shyir...dan kanan tu besan nenek mr.shyir tuh...so amik peluang sket snap2 ngn dorang..
ni plak dgn adik2 ipar perempuan serta cuzen2 baru..huhu..nampak no ketuaan aku disitu
persiapan lauk2 dilakukan...aku pun ader sama..jgn kata aku tak kerja plak..babab kang..hhhihih
susunan lauk yang dibuat oleh cuzen2 sekalian...
tngah2 tahlil bleh plak mr.shyir snap2..majlis start after isyak...
diantara orang2 masjid..agk ramai jugak lar..aku not allowed at upstairs hnya down stairs sajer..
mr. Jay sedang membuli cuzen beia..kejam dok buat budak tu camtu..
layan ayam rempah aku..bukan men ye korang.. berpinggan2 korang makan..sedap ker?
ni kerja2 clearings plak..mase ni aku terlibat..sebab semua org dah blah..jadi aku pun mensebuk kan diri..harus lar kan..hahaahha..

kesimpulan nya..Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar.. dan majlis2 kami sume dah selesai..now kami menjalankan kehidupan berumah tangga utk masa yg akan datang..bersiap sedio lar..huhuhuhu...

since sbtu kenduri..ahd after zohor balik...smpai semnyih pun dah petang....balik snawang smpai malam..esoknya..tak kijo buleh..sebab fenat melampau..harap maklum jugak..hhahahaa

p/s : pas ni aku nak update pasal since2 kawen aku...tgu k..

No comments: