Pages

Monday, October 11, 2010

Check up 31 weeks

Salam Isnin.. ada baik semua? alhamdulillah.. huhuh…

sepatutnya aku nak update pasal wedding kawan Mr.Shyir kat JB tu tapi hardisk aku tinggal pulak.. nak update kat umah.. modem aku dah kena petir.. jadi tunggu lar technician datang.. rasakan.. huhuhu..

Memandangkan aku dah 31 weeks.. jadi checkup setiap 2 minggu sekali.. yelar dah 3rd trimester kan… pagi tadi pergi check up sudah.. nasib tak ramai sangat.. so tak lama lar menunggu…

Tekanan Darah : 110/70

Weight : gain 1kg lagi.. adoiiii

Hb : 12.2

Urine : OK

lain2 ok..

check kat misi plak.. dah kena tegur berat naek mendadak starting 1 sept hari tu.. makk aihh!! camno nak buek ni.. huhuh… jadinya.. selang dua hari kena g klinik amik tekanan darah saje.. next week jumpa doctor plak.. buat scan kot.. huh…

last friday kan aku off.. pagi b4 g JB tu.. scan kat klinik family kat umah aku ni.. nak tegur kedudukan baby kat mana.. so far.. kepala dah ke bawah.. insyaAllah akan bersalin normal.. dan dijangka akan bersalin awal December plak.. doc kata jangan banyak berjalan sangat takut baby pusing ke atas semula..kang nak dekat2 bersalin kang aku jalan2 jauh.. hahaha…

baby normal.. berat dalam 1.5kg.. panjang 40cm.. aktif teramat.. huhu.. bagus2.. ni ibu suka.. rasanya time aku bersalin nati mama n papa takde.. cuz g haji.. jadinya.. berpantang secara sendiri lar kot.. hahaa…

ok.. nak sambung kerja..

1 comment:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Alhamdulillah..semoga sihat2 selalu:)