Pages

Thursday, October 28, 2010

Tah Apa ke ntah..

uiiiiiiiiiii… tulun.. aku pun tak taw lar.. napa mata ni nak tido je wehh… cam simtom2 awal mengandung dulu.. haiyyaaaa!!

padahal time tido sama je… tapi ngantuk jugak.. tadi pagi pas mandi tu segar la.. tapi kejap je.. dah isi breakfast.. mata seperti digam2… cuii…

bawak keta pun rasa nak katup je mata.. sampai opis dengan harapan dah ngadap pc hilang lar ngantuk.. sekali.. demmm… lagi ngantuk hadoo.. makk aihhh!! apa kena ha?

dapat tido sejam ok lar ni.. tapi rasa ngntuk lagi… apahal? apahal? adakah sebab cuaca yang mendung ni pengaruh semakin kuat…? atau aku yang kuat tido..?

tapi kalau kasi aku bantal ngn tilam bilik aku.. mmg daj selamat dah  ni..zzzzzzzzzzzzz.. apa kata kita lompat2..? haha.. xpesal2 terberanak.. haha..

ok.. kalau aku buleh tahan.. aku tahan if not… sambung tido lagi.. hahahha

2 comments:

PuaN su SU said...

ann...cepat tido...tido..

Ann GreenStrawberry said...

cik puan mr.shaiful : kalau ann tido.. alamatnya mmg tak siap keja ni