Pages

Friday, October 22, 2010

Heran jugak kan…

Salam Jumaat semua.. saja nak bebel di tengah hari ni kan.. hehehe…

Just nak citer je lar.. eh ada ke yang baca.,.? belasahhh… haha.. dulu, sebelum aku kawen.. mean masa zaman2 bujang.,. zaman study kat unitar.. zaman hot n vougeh.. tu kan.. of kos lar.. jadi perhatian ke mana saja… eh.. sume gurl gitu kot… feeling hot.. hahah.. mati lar buat statement gini…

kalau keluar dengan mama especially.. mesti ada mata2 yang duk mandang… tak paham aku.. aku, adek n mama memang cam sebaya je.. erti kata muda lar.. hahahaa.. lempanggggg!!!.. eh tapi betul taw.. buleh plak ada yang suit2.. pastu siap toleh 2 kali duk memandang kami.. kahakahakah… heloo!! pandang cam xpenah tengok pompuan.. tu lar lelaki kan.. mama siap jegil2 biji mata… tanda cam marah or tak suka.. ade dorang dulik.. coiii..!! xshuker taw.. yelar.. mana taw kot2 ada yang tak kena pada weouls ke kan…tapi serius tak suker… ueewwwww!!!…

tapi kalau kuar sorang2 lagi padah kan… tah lar ke aku yang perasan ke.. caiiitt ! memang tak suka.. penah sekali bukan sekali berkali2 kot.. dulu b4 pakai persona.. aku pakai wira aeroback yang dah modify ala2 racing2 gitu.. yelar.. aku ni gemar sukan2 drift n drag.. tu dulu lar… then, paling tak suka if benti kat traffic light.. kalau da mat2 motor ke keta kat sebelah..mmg aku takuitt lar.. penah tu.. siap snap gambar lagi.. kira cam flashy gitu.. demmm!! bukan setakat aku sorang je dalam keta.. if naik keta ngn family pun terkena gak.. euww..! hate that..!

tu sebelum kawen… dah kawen lain citer plak… bila kuar sorang. aku rasa cam nak letak cop kat dahi ni.. DAH KAWEN! JANGAN GANGGU KALAU TAK FREE KENA MAKI! hahaha.. bodoh taw… geram je.. sudahnya.. mana aku g.. aku bawak g encik suami.. senang…

dah preggy ni lain citer plak.. especially dalam keta tengah drive.. of kos tak nampak perut kan dalam keta.. so kalau kat traffic light camtu.. aku mmg takkan toleh kiri kanan.. takuittt…

kesimpulannya.. memang aku takuittt orang pandang2 ni.. nak2 banyak citer yang tak endang.. mengundang padah.. aduhaii…. jauhkan lar…

aku rasa korang pun penah kot jadi gini.. tapi bila dah ada suami.. kita rasa safe sikit bila kuar tuh… betul tak..? nati ada baby lagi lar kan.. orang mmg tak pandang sebab kita dh jadi mak orang plak.. kuikuikui…

tu kadang2.. aku kuar tanpa mr.shyir haram nak mekap2 or santek2 ni… hahaha.. santek ke? puihh!!

dah… aku merepek ni pun korang baca.. terimassss…hehehe..

aku nak pi shopping sat..

3 comments:

Hasnah said...

hehe tue tandanya akak mmg cantik! =))

IedaSyaida said...

kita pun pernah terjadi begitu..takut keluar sorang2 bilamana sekarang ni mcm2 hal boleh jadi kan..huhu..

IedaSyaida said...

kita pun pernah terjadi begitu..takut keluar sorang2 bilamana sekarang ni mcm2 hal boleh jadi kan..huhu..