Pages

Monday, June 28, 2010

Mengidam tahap parah dah ni..

Biasalah kalau dah mengidam2 orang mengandung ni kan.. selalu ngidam takde lar yang merepek2 ke hapa kan.. benda yang aku  ngidam sume senang nak dapat.. tapi oleh kerana mimpi aku dah teringin sangat2 dah ni.. cis..

last nite aku mimpi aku naik flight airasia.. sekali dalam flight tu aku  boleh plak order makan.. ko taw apa aku order.. Nasi Briyani ayam bukhari.. hambikk.. sedap ok makan dalam mimpi..sudahnya bangun tido pagi semalam(ahad pagi) dah aku rengek2 ngn Mr.Shyir nak makan tu…

akMeal_briyani

ni lar nasi tu.. google kat airasia nun.. ye! aku penah makan nasi ni masa aku g Jogja ke vietnam ritu.. mmg sedap gila ok.. sumpah mmg sedap.. aku pun tak paham camne aku leh ngidam menu tu plak..

takkan plak aku nak g booking flight..semata2 aku nak makan nasi briyani ni.. sikit punya belambak briyani kat sini ko nak jugak yang kat dalam flight tu..? hello!! ko taw.. saat je ko order kat pramugari tu. pastu dia pas je kat ko..bukak2 dah harum giler bau nya.. dengan masih panas lagi.. belum ko makan..tengok apa rasa.. berbaloi2 walaupun ko bayar nasi tu RM6-8 hengget.. aku tak kisah… sedangkan roti canai dia pun sedap dalam flight tu..apatah lagi roti jala,megi n etc…

huwaaaaaaaaaaaa!! kronik beb.. kronik giler… tapi aku leh sabar lagi ni.. kang tak sabar.. aku beli bungkusan makanan yang camtu.. pastu g cari briyani.. buh dalam tu siap2 kasi raping elok2.. pastu bukak ekon kuat.. makan panas2.. muahhahaa… gila sudah…

sampai satu tahap aku cakap ngn mr.shyir.. kalau boleh aku nak trolley yang tolak makanan dalam flight tu.. ah! jemmm kepala laki aku.. hahhhaa…

tapi takpe.. aku leh sabor ni.. kang tak sabor aku naek je flight tu.. g lar langkawi ke penang ke..balik ari je semata nak makan nasi briyani tu… wahahahaha..

ok dah.. ni repekan dari ibu yang hamil lagi ngidam.. ada sesapa nak tolong??? hehe…

No comments: