Pages

Wednesday, June 9, 2010

10 bulan dah ke?

lar.. apa yang 10 bulan tu? terover due ke? eh.. bukan2… bukan aku punya baby ter over due… ai baru je 3bulan ++ yang oii.. tapi ni ha…

image

Anebeseri aku dah hubby.. dah 10 bulan rupanya.. alhamdulillah.. tak sangka kejap je dah 10 bulan… dah nak setahun dah rupanya… tak sangka.. dari berkawan, bercinta, bertunang dan akhirnya berkahwin… hehehe.. hmm.. korang taw tak aku ngn Mr.Shyir ni camne leh jadi sampai kawen ni? hahaa… nati rajin ai cerita.. rajin ke nokk.. haha…..

Syukur.. sepanjang perkahwinan.. susah senang bersama.. suka duka bersama.. kami bahagia.. syukur apa yang ada.. apa yang allah berikan dan tentukan.. hehhe… nak2 plak skang ni ada si kecik didalam rahim aku ni.. lagi lar syukur… sikit hari lagi dah nak jadi proud parent.hehehe..

apa2 pun… aku selalu doakan kebahagian dan kesejateraan kami sekeluarga dunia dan akhirat.. aminn…

1 comment:

nabila_ryn said...

thniah wat sis n hubby..
sr0n0k n bhagia jer tg0k k0rg, share la tips2 sket..hehehe ;p