Pages

Tuesday, June 8, 2010

wishes serta bebelan lain

amboi2.. lama sangat aku tak update ni kan… acik cam malas lar… tak rajin lar katakan.. mood nak berbloging asek terbantut je.. hahaha…. mula2 blog hop dulu.. pastu terus off.. ha jawapnya kedaung lar nak update kan.. hahaha…

so.. amacam weekend cuti sekolah ni… ramai yang kawen kan.? yes! aku pun cam uolls jugak dapat banyak jemputan ni.. sampai fening dan rasa bersalah untuk tidak pergi.. sudahnya aku dahulu kan family dulu… aku pun ada family wedding jugak.. cuzen Mr.Shyir kawen kat ipoh nun… kena attend ye… tak attend abis lar reputasi ai sebagai menantu baru yang dah nak basi ni ha.. hehehe….. untuk citer wedding tu nanti2 lar aku update… gambor nye tah mana.. dalam camera aku camera mr.shyir ada… tinggal nak transfer je ni.. tu pun kalau rajin ar kan. hahah….

tapi apa2 pun… aku nak buat wish sket lar yang menjemput aku dengang kad ni ha… adeeh.. bersalah betul tak dapat pergi..

to Asna Cute : sorry sangat2 tak dapat menghadirkan diri ke wedding kamu… seyes rasa mau pergi.. tapi apa kan daya… hehe… cuma ucapan manis kepada kamu.. SELAMAT PENGANTIN BARU.. SELAMAT BERTUKAR STATUS.. MOGA JADI ISTERI YANG BAIK,JAGA RUMAH TANGGA DAN MARUAH SUAMI, SEMOGA ALLAH BERKATI KALIAN BERDUA DAN KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT.. AMINN… wink2..!! kamu cantek ketika menjadi raja sehari.. heheh…

to Mrs.Edy : untuk kamu juga… terima kasih sebab menjemput.. susah2 je hantar kad… tapi tetap daku tak dapat hadir ke majlis kamu.. tapi takpe.. wishes untuk kamu juga…SELAMAT PENGANTIN BARU.. SELAMAT BERTUKAR STATUS.. MOGA JADI ISTERI YANG BAIK,JAGA RUMAH TANGGA DAN MARUAH SUAMI, SEMOGA ALLAH BERKATI KALIAN BERDUA DAN KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT.. AMINN… hmm.. belum tengok pic kamu.. pasti cantek juga.. hehehe..

ada juga beberapa orang dan jemputan kawen juga… owh.. tak dapat lar sangat2…. tapi takpe.. majlis pun dah selesai.. yang pastinya.. best tak kawen? wkakakakka.. best kannn… hehehhee..

eh.. citer pasal kawen.. hari tu aku bukak lar folder pic kawen aku.. rasa nak menangis tengok gambar2 tersebut.. adalah diriku yang kurus murus.. demm.. geram2… adehh.. bila dah mengembalikan pada bentul asal ni… hmm.. takpe2..rite after bersalin.. ai buang lemak2 secara pukal ni,..huhuh….

ha nak start bebel ni… about pregnancy… so far ok je.. selera also dah ok.. pening2 tu tak sangat dah.. masak pun dah boleh.. hari tu je perut meragam habis… kul 3 pagi bangun sakit perut memulas seperti amu pecah perut aku… tercir2.. lar sampai sejam dalm toilet… risau jugak lar  kan.. nak makan pil pohcai tu tak beleh takut effect kat baby… sudahnya tahan je.. 2 hari gitu.. elok kejap pastu serang balik… baby pun cool je bila ibunya duk sakit macam nak fengsan.. kalau aku tak kuat.. dalam lama sujud dalam toilet tu.. but now ok sket ar…

2 3 hari ni ada rasa cam angin bermain2 dalam perut.. adakah kamu anak ku? erk… hmm… ada terbaca juga.. dia gerak tapi dalam kadar minor lar.. tak lar tendang2 secara major lagi kan.. tapi takpe.. happy je.. ehhehe..

check up also ok… aku pergi KK je check up.. senang lagi details… so far dah 2x scan.. owh.. teruja duk tengok si kecik ni ha.. cumel je beliau… dan sangat aktif… OMG! adakah keterujaan sebab world cup nak start ni? huhuh… aku ni lagi 2minggu repeat scan balik.. sebabnya due dah lari2…erk? camne tuh..? belasah je lar.. janji sihat dan sempurna…

btw… congrats to rDnA.. sebab dh preggy juga… syukur… semakin lama semakin ramai pulak yang kena penyakit berjangkit ni.. heheh… anyone yang preggy juga.. sama2 lar kita menjaga baby kita yang dalam rahim ni.. moga2 jadi anak yang baik dan sihat…. hehehe…

bebelan terpanjang hari ni.. hehehe….

No comments: