Pages

Thursday, June 24, 2010

Kami adalah BamBam Crew

Ni saje nak tepek.. cerita ahad tu jugak.. tapi ni dari camera hp Mr.Shyir.. berhari2 aku nak transfer…sudahnya kedaung.. muahahahha…

eh? eh? sape pulak de BamBam Crew…? hahahhaha…DSC04962kami lar The BamBam Crew.. hahahhahha…. amacam? sama debab tak? wakakkka.. ni dinamakan selambak.. hahaha.. gilo… budak tecik ni bukak setakat umur je kecik.. malam adalah bambam juga weouls panggil beliau DONUT.. hehhe.. melekat terus… pipi selambak… aunty2 hado??? hahahaDSC04965 so cute seh ini budak.. geram okay… Donut ni mmg hari2 duk umah aku..petang kang baru mak pak dia amik pas balik keja.. memang asik kena gomol je lar.. eh.. btw.ini anak maksu aku.. kira cuzen aku yang paling kecik lar si Donut ni.. hehhe… Baju tu muat2 je eh.. mak aku beli kat Mekah.. aku tak taw lar bulan depan kot debab lagi.. langsung tak buleh nak pakai.. ahaks! cayok! donut!DSC04966ehem2… prektis2.. hahhha.. apasal donut wat muka gitu…? erk! owh dah rimas. apasal tak naik2 keta lagi.. marah budak donut ni. hehe DSC04967 Presenting BamBam Crew.. presiden adalah AGS.. ahahahaha.. amacam BamBam tak AGS.. eh.. mesti lar terbaek nok… ada aku kesah BamBam.. hak hado.. sok pas bersalin.. aku buang lemak secara pukal ni masa dalam pantang.. kuikuikuikui..

eh lupa. kalau ko tengok mak si Donut tu.. tak macam anak ngn mak.. maksu aku kurus jek… anak bambam.. also bapak dia bambam.. hahahha… tapi kalau ngn aku sesuaaaiiiii… hahahhaa… dua2 BamBam.. hahahhaa…

hmm.. banyak pulak aku sebut perkataan BamBam tu kan.. agak2nya ramai tak preggy women yang BamBam jugak.. ahhaha… cuba kira berapa banyak perkataan BamBam dalam entri KAMI ADALAH BAMBAM CREW.. hahhaha.. mental disorder kejap….

chiow!

No comments: