Pages

Wednesday, July 14, 2010

secara tiba tiba pulak

hmm.. tak taw lar napa secara tiba2 aku kena selesema pulak.. kalau pagi2 tu biasa lar after mandi tu kan.. yelar.. syok2 korek hidung (maaf kurang sopan.. ah belasah!) terbersin tu perkara biasa.. pastu ok lar kan…

elok aku kuar umah nak g kerja.. sekali mata dah start gatal.. apa lagi dengan sesedap rasa menonyoh2 mata ini tanpa menghiraukan kot2 menjadi juling.. muahaha.. seyes.. mula2 sebelah je.. pastu dua2 belah.. pastu mula lar aktiviti membersinkan hidung sendiri sambil memandu dalam keadaan samar2.. ewahhh.. handal ko kan… buatnya apa2 jadi tak ke naya… sepak 80 kali baru taw…

motip kat sini… start dari pagi sampai skang.. aku kebersinan sahaja… dah dekat habis tisu ni ha… kepala sudang ting tong.. kalau di sorongkan bantal… pasti terlentang disitu…

Tapi apakah kebersinan ini akan berhenti setelah berjumpa dengan sang suami..?? eh.. ayat jiwang fulak.. dushh!..tah lar.. nak makan ubat cam tak confident pulak.. takut apa2 kat baby.. tahan je lar kot ni.. xpun cabut hidung ni jap.. simpan dalam peti ais selama 2 jam.. kuikuikui… gile apa perempuan ni…

dah lar.. eh..! ada petua untuk berhentikan bersin2 ni tanpa makan ubat? hmm.. yang aku pasti hidung aku ni menghampiri ke arah kemelecetan.. huhuhu…. meh2 kasi petua sikit…

No comments: