Pages

Thursday, July 22, 2010

Si bulat Aween yang cumel

Since budak bulat ni mama jaga.. ya Amponn!! mmg bulat sebulat2nya ok..owh ye…! those yang tak taw aween ni sapa.. dia kira lil cuzen aku yang paling kecik.. maksu aku punya anak.. siang mmg mama jaga..

Back to the topic.. dak kecik ni.. kuat nyusu  dan kuat makan jugak. tapi dia malas.. selepas kenyang harus lar tido.. hahaha.. dasar ko ek dak kecik…

DSC05250

Baru 5 bulan.. tapi cannot go lar.. nak makan jugak.. ari tu masa 4 bulan lebih.. aku test2 gak bagi si kecik ni makan biskut baby bite si fahmi.. sekali dia makan ok.. kalu amik.. terus ngamok… skang ni pagi sekeping baby bite.. petang sekeping rusk pulak.. susu tetap susu ok.. hahha,, cumel..

camne tak geram wokk.. asek sengehh je.. pandai tu kalau nyanyi tepuk amai2 ke.. twinkle2 ke.. mesti tepuk tangan tak pun nyanyi sama.. hehe.. comel… tapi niarap malash.. akibat badan yang berat tu.. heehhe… DSC05253 ha.. cumel tak saya.. aunty2 sekalian.. aku kalau balik kerja..wajib main ngn dia.. dah siap mandi… sungguh cute.. kang mummy dia amik kat kul 7pm tu.. suka lar.. hehe…

baju dia pun dah sendat2 dah.. hahaha… membesar dengan drastik ko dik.. hmm… aku  ni dah lar mengandung.. duk ngulit ngn dia hari2.. ada yang kenan kat anak aku ni kang.. sebab aku suka panggil dia bulat donat.. hehehe… takpe cumel.!. seb dak kecik ni ada.. leh prektis jugak.. ahaks!

No comments: