Pages

Monday, July 19, 2010

Tag : sesi menjawap tag dan award

Firstly.. tocei kepada Puan Farah.. wah.!.. sebab tag dan award ni.. untuk tidak mendukacitakan anda.. hambo jawap deh.. hehehe

1.apa nama blog anda dan kenapa letak nama itu:
:: Anngreenstrawberryheaven. sebab2nya aku rasa cam unik je nama tu.. muahaha… tak lar unik mana.. disebabkan juga aku pecinta strawberry.. makanya aku buh strawberry kat situ.. plus green tu sebb suka color hijau.. tapi tu dulu kot… skang dah khianat hijau.. sebab skang suka carca marba… hahahaha.. ::


2.ape nama URL blog dan dari mana datangnya nama itu:
:: greenstrawberryheaven.blogspot.com.. sama sebab di atas. sebab aku suka ::

3.ape method dalam penulisan anda:
:: seperti penulisan sastera..ok sila lempang aku.. haha.. tak lar.. cara penulisan adalah sesuka hati mak nenek.. aku rasa nak baku.. boleh.. nak funky2 bleh.. nak cakap n9 buleh.. ek kesimpulan suka hati ::

4.pernah rasa nak hapuskan blog?sebab musabab:
:: penah jugak.. tapi tak penahnya buat pun.. hahaha.. aku sayang blog ni.. walaupun ko bukak macam tu je blong ni.. biar lar orang kata bosan.. aku tak bosan.. hahaa..::

5.pernah ahli keluarga anda baca blog anda:
:: uikk!! mmg hado.. mereka kepochi.. hahah.. jeles sebab aku ade blog.. tu sebab diorang un ada blog sama.. wakkakaka.. mmg dorang baca blog aku.. bukan setakat family mily2 sekali… dengan bff mr.shyir.. ha sapa lagi.. ramai.. malu mak.. seb baik terbaek.. wah.. tetiba ::

6.ape perasaan anda bila orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik:
:: ai tak kisah nok… blog masing2… aku rasa dah cantek dah ni.. walaupun aku bukan teror benar dalam edit2 mengedit ni.. malah hancor tentang tersebut.. hihi ::

7.bila blog anda diberanakkan?
:: Bulan feb 2009.. now dah setahun setengah lar.. huhu..

8.siapa orang pertama yang tahu anda ada blog:
:: pasti lar hubby aku.. sebab dia yang mengizinkan aku berblogging.. hingat senang ke… tetiba terjebak.. hehe.. sampai bila aku tak update.. sibuk suruh update pulak.. aik! ::

9.perasaan anda bila orang berkata tentang blog anda di sekolah:
:: ada ke? rasanya takde.. aku dah keja time tu. hahah..

10.10 orang seterusnya akan di tag:

:: xnak 10.. aku buat 5 jer.. hehehe

a) Ciare aka mak buyung bulat gete..hihih..

b) Miera aka ibu Cyrus

c) Dna aka mom to be jugak

d) xyra aka cuzen merempit.. haha

e) nysa aka yg sedang gigih nak SPM

f) yang lain rasa nakbuat.. silakan.. hehe..

Selesai sudah..sesi menjawap tag..

sekian

1 comment:

Ann GreenStrawberry said...

CIARE : hehehe... yup2! harus tag mama bulat gete ni.. hihi.. eh mana pigi..? tetiba rindu.. eceh!..