Pages

Monday, July 5, 2010

Berpaling tadah demimu.. eceh!

 

image

Nampak wallpaper di atas.. ye! aku dah berpaling tadah.. hahhah.. disebabkan suami saya menyokong penuh pasukan German..aku juga haruslah sokong sama termasuk baby ni pun.. hahaha… napa aku cakap baby pun sama sokong… alar.. ni kes german menang 4-0 belasah argentina tu lar kan… hahahhaha….. malam tu baby macam tak nak gerak2 sangat lar.. dia diam je.. selalu tengok bola cukup suka dok kuit2 perut ibu dia.. hari tu dia diam je.. risau pulak…

sekali bila German gol je.. yang aku ni tengah baring kat peha Mr.shyir.. yang mr.shyir plak bila dah gol.. mula lar jerit2 gol sekali. sekali kau.. hamikk…! rupanya yang kat dalam ni pun sama menendang.. muahhahaaa… sweeetttt je… rupanya di ngah cool kat dalam tengok bola jugak lar kot.. bila gol kali ke 2,3 4.. mmg terasa lar pergerakan tu.. aikk!! bukan main penyokong kuat abi dia.. hehehe… caiyok!… suka makkkk.. hhehee…

btw.. aritu kata suka jugak pasukan argentina.. alih2 ai curang u.. bukan apa.. sapa suh bongkak sangat.. diorang main pun cam main sorang2.. tak berpasukan pun.. nak harapkan messi ngn si teves tu.. haiyaakkkk!!

tau je lar.. german ni plak pantang ada peluang kosong je.. asik nak shoot je.. hamik 4-0 disitu.. dengan itu aku pun dah curang lar ngn encik Messi..aka Abang Messi.. hahahaha…. ye doll.. aku ni mmg sokong dua2.. tapi demi mu en.suami… terpaksa ai lebih sikit kat german… hihi.. lagi pun dah siap2 bagi pesanan kat abg Ozil.. suh main bersungguh.. hahah..

sampai aku update status FB tu ha.. ahhahaa…

image masa tu laki aku pasrah je.. ahahhhaaa.. saje nyakat Mr.Shyir… dia pun tak heran… hahaha… yang fenting ko minat sangat pun… diorang kenal ko??? hadoooo lar sangat.. hihi…

sekian dari penyokonggermantaksedardiri

No comments: