Pages

Tuesday, July 27, 2010

Simpan je lar wat penuh almari

Salam Nifsu Syaaban semua.. Moga2 kita semua diberkati oleh Allah swt. Hari ni aku puasa.. puasa ganti yang tinggal 1 hari je lagi.. yang lain2 aku dah ganti last year.. wah.. efisyen sungguh hahahaa..  hari ni gak first time puasa dalam keadaan mengandung.. dah pujuk baby agar dapat bekerjasama untuk berpuasa serta menahan lapar dan dahaga… kick juga lite.. bagus ank ibu.. hehehe…

ye! dalam keadaan preggy ni.. paham2 je lar.. kebanyakkan baju adalah tak muat.. tu tandanya.. aku dah gebuzzzzzzzz.. bukan gemok.. gebuzzz ok!!!!.. hahaha.. tshirt yang selim melim.. semua dah haus… tang tettttttttttttt tak leh masuk dah.. apa cer..? hahaha.. seluar jeans mmg dah lama hapus… simpan setelah disahkan preggy.. ahaha..

baju kurung…? hmm last pakai masa kenduri kawen tu hari.. after dis no more no more! ok! senak! sesak! lagi tak leh kancing.. zip separuh..wakakkakkaa… kesian…! simpan je lar.. raya ni tak de makna nak pakai baju kurung ke hapa.. jubah sudah..haha.. xpon maternity dress je lar.. hhahhaa.. suka aku.. janji sedap perut aku.. hahaha…

tapi aku rasa macam haukkkk kalau tengok pic aku lama2 yang leh pakai baju selim melim tu… rasa nak bunuh diri.. hahhahaa… kuciwa! eceh!.. xde makna… gebuzz maknanya suami kita cukup memberi makan kepada kita.. ewah!.. hahha.. tapi takpe.. tanam azam nak selim semula.. halus mulus…

tahun ni tak lar beraya sakan ke apa.. sebabnya.. aku sibuk… adik ipar mau kawen seminggu after raya.. pastu susul dengan program2 kawen mawen.. hahah.. lagi2 nak shopping barang baby after raya ni…ye! waktu tu dah 7 bulan.. harus nyopingg dong!..

uish! mama dah tempah langsir… time to cat rumah pulak.. eh.. sapa plak yang nak buat tu? hmmmm……..

2 comments:

Hasnah said...

Xpe2 nanti lepas bby dah keluar, berazam kurus kembali tau ;)

Ann GreenStrawberry said...

asna : yes!! mmg wajibb kurusss.. hahha