Pages

Thursday, November 18, 2010

Mood Kerja sudah takde

Salam Khamis semua... Salam AidilAdha buat semalam...wish ini hari sudeykan...
Semalam aku balik umah mertua..
jadinya aku buat n3 ni pun bersiaran dari umah mertua.. kuikuikkui..
belom g kerja lagi ni wok.. menunggu encik suami setelkan kerja dia kat semenyih ni ha...
yang aku melanguk lar tengok tv plus on9 ni.. busan sudah...

Raya semalam adalah biasa saja.. dah mama papa kat mekah buat haji..
jadinya kami adik beradik balik umah nenek je lar kejap..
lagi pun adik2 aku ni pun dah plan dgn cousin2 mereka nk berjimba kat genting..
huh! elok lar tu.. nak tunggu aku entertain tah bila.. dah nak meletop camni kan..haha..
jadinya family paklang pun hado.. cousin2 lain pun dah besar.. so sila layan diri korang..
sebab nati time aku pantang plak.. korang kena layan ahkak ko ni.. huhu....

dalam kul 10.30am semalam aku dah gerak balik semenyih...
so now nak gerak g kerja tak gerak2 lagi.. hahha...
skang ni aku ada satu perasaan lar.. cam malas nak g kerja dah..
padahal aku nak kena setelkan beberapa kerja lagi before bersalin ni kan...
account nak kena buat. supaya senang nak buat audit hujung tahun kang...
nati jadi cam kes lama lagi.. stress aku...
nak g kerja pun tak feel lagi.. kuikuikui... lantak.. buat mana yang mampu je lar..

semalam jugak mama n papa ada call dari mekah..
mencari anak2 ler.. rindu taw kat mereka. sangat2....
sekali anak2 dah bersepah.. hahha.. terpaksa call adik n call aku...
xpe lar.. mesej2 pun dah ok...
cuma mama tak sihat.. kena selesema.. doakan dia cepat sembuh..
owh.. lamanya nak tunggu diorang balik.. ada lagi sebulan..
confirm aku dah bersalin time tu.. huhu....
xpe2.. balik ada cucu dah.. kehkehekeh..

dah 3 hari tak jumpa aweena.. rindu plak..
kalau sempat kang g opis jap nak gomol dak tu..

btw.. congrats tu Ciare.. dia dah selamat melahirkan putera cumel beliau..
sangat2 cumel ok.. melepak lagi.. muka cam dia.. heheh..
tak sabar nak tunggu turn aku plak..
hehhee..

adios

No comments: