Pages

Thursday, November 12, 2009

Demam lar pulak

arini aku masuk lambat sket...cuz Mr.Shyir demam...haiiyyaaa...!! dah start demam malam selasa aritu..tapi makan ubat ok sket... sekali malam tadi panas balik...

pagi ni aku nak pi kerja..tengok xboleh dibiarkan..kena pi hntar klinik jugak...yelar..suhunya tinggi 39 wookkkkk.. sebagai isteri yang baeekkkkkk harus lar cepat nak kasi baek kan...hahahha..

pi klinik kol 10 tadi..punya lar dia susah na g klinik..aduuuii..jap nak kejap tak nak..sudah nya terpaksa akur...miahhahaha...g jugak...smpai klinik..seb baik lar doktor panel family we ouls ada.... senang sket...

dah cek2 sume...biasalar..batuk,demam ada lagi, berkahak lagi..so doktor suruh rest... good...dont be stress dear.. will be ok soon... pastu doktor kata aku dah BERISI ker? aku jawap...belom...isi perut ado... isi lemak2 yang ado...huhuh...

fyi, aku dah tak kisah dah orang tanya aku ni dah berisi ker blom..? bg aku tu semua kerja Allah..DIA nak bagi kita terima... buat  biasa jer...dan taknak touching2 ke apa... REZEKI ALLAH TENTUKAN..jadi BERUSAHA lar..n tunggu sajorkk...

now aku kat opis nie...risau jugak apa lar kabor hubby kat umah tu..pas makan ubat semua baru aku kuar g kerja....bg lar si suami rehat...hmmmm... maybe letih berjalan ke langkawi tu kot...sbbnya kat sana cuaca panas terik... pastu balik sini hujan semedang..so camner..? apa2 pun Allah bg sakit... bukan penyebab2 lain..ingat tu...

hopefully hubby cepat sembuh..aminnnnn....

p/s : lately ni aku cam malas + letih jer...hoiiiii..melampau lar....

No comments: