Pages

Friday, November 13, 2009

VACATION : Dinner yang lite + Dataran Lang untuk lepaking

 malam first tu dinner...cari dinner yang biasa2 jer..goreng2 sudah...sebab suma cam dah kenyang nak makan yang heavy2 tu... so makan kat food court kat pekan kuah tu jer...sedap jugak..next time buleh datang makan kat sini lagi...heheheDSC_0264

husband n wife yang menunggu makanan.we oulss lapasrrrrrr....grrrrrr....

DSC_0266

seeee...tunggu makan sampai dah wat aksi ni ha..mihahahahhaa

DSC_0269

time ni weouls tengah aminkan si angah..sebab dia yang belanja makan... brekafast n lunch aku belanja...huhuh..alar apasalah... belanja makan lagi berkat taw...

DSC_0271

total is RM 47 only...he's paid for us... orang dah keja mmg kna belanja...huhuh..toceeeiiii brooo.

after makan hantar parents naek apt dulu.then we ouls kuar balik ke Dataran Lang.. sajer je nak tengok suasana malam.. eceehhhh...

DSC_0276

uikksss terlebih flasssh pulakkk... haiisssseeyyy..

DSC_0285

plssssssssssssss lar....gomok aku ni taw...ewwwww.....

DSC_0287

kalau korang nak taw ni lar ibu helang yang sebenarnua..dah kena sumpah..kesian...huhuhuhuh

DSC_0300

muka masing2 macam nak kena penumbuk gamaknya.miahhaahhaa

DSC_0303

kat dataran ni aku nak komplen sket...malam2 tak meriah...lampu pun tak banyak..tempat orang merendek ada ar... hiisssh...tak baik ok..nak pi kawen...senang tak buat dosa dah...

DSC_0311

3 sibling yang giloooo... then back to the hotel... and tidoQQQ lar..

sebabnya sok pulak nak g extreme trip...huhuh

lately nikan...kalau tengah hari jer...perut aku ni lapar tahap gigil weh... dalam pala otak mesti pk nasik..tak pikir menda lain dah... tak paham aku.aku ni jarang mkan nasik waktu lunch..klu makan pun lite2 jer..tak pun tak lunch... felik2.. nak2 pulak brekfast makan banyak... adakaha nafsu aku semakin berleluasa...isssshhh!!! serammm ok..... berat semakin bertmbah...aiyaaakkk!! help me to reduce my weight plsssss...

p/s : Ya ampoooonnnn.. banyak gila n3 langkawi ni nak kena buat..kang korang borink pulak..ishhhhh..........

No comments: