Pages

Monday, November 23, 2009

VACATION : Shopping Pinggang Mangkuk adalah WAJIB

okay..meh lar aku update sket jer lagi ni... ada satu je lagi n3 pasal langkawi aku nak kena buat.. so harap bersabar ye...miahhahaha...

 

okay2.. saya ada pantun ni..dengar kan ok..

Jalan2 haruslah suka hati

Pulau Langkawi tempat dilawati

kalau dah singgah ke kedai Pak Haji

Shopping banyak sudah semesti...

 

wahh..ko tengokkkk dah ada pantun nehhh...miahhahahaha...yelar..siang tu kan aku da g island hopping n under water world tu kan..? petang tu balik n swimming tu lagi... pastu dalam kul 6 tu kuar balik...we going to shopping...alar dekat jer pun..kat town tu..singgah kat HAJI ISMAIL GROUP... yes!! places yang terkenal ngn pinggang mangkuk tu...alar..dulu kan IDAMAN SURI tu yang happening n fames..lar ni  mlas cek nk pi sana..sini pun banyak pilihan kan...uhuhuhuh...

DSC_0704

okay..kalau orang perempuan mmng lar tak leh dipisahkan ngn shopping..bukan harus lagi dah..wajib teruss wokkkk.. ko tengok ar..mak aku n nenek aku...bapak aku plak..???? hanya pemerhati serta menjadi BANKER kepada isterinya juga bondanya..ada paham??? maihahhhaa....

 

standard lar datang tempat2 gini.. haruslah pinggang mangkuk,serta barang kaca yang lain..juga coklat2..dan sudah semestinya..harga2 disini sgt lar..murah berbanding di tempat kita..sebab nan ado TAX...alar..korang dah sedia maklum da pun kan..malas aci nak citooo...

DSC_0703  dan aku pulak... bertindak sebagai photog kepada mereka2...sbbnya mr.Shyir pulak nak jadi model..dan minah nie..biasalah kan..muka dia takde mmg tak sah..ko tengok..jap g dia curik ar gambar ni paste kat blog dia pulak...toiiiiiiiiiinnnggg!!!DSC_0706

ok find...dia dah keliru nk coklat apa..nampak kan?? kinder bueno uolllsss..favvy coklat taw..hahhaha..pandai... skang ni pulak jadi model coklat tu plak laki aku ni...

DSC_0709

owh..nenek dan atuk pulak...ade benda yang dah berkenan... zassssssssss jer wookkk...

DSC_0710

dan mama pulak..hisshhh..mmg dia dah aim benda ni lama..beli kat sini set mahal amek..sudahnya beli kat langkawi ni jer lar..haahahah... see...sebenarnya..dia cakap camni taw.. " DIK, AKAK NAK YANG NI.BUNGKUS SATU YE.." wah...glammmm sungguh... berbunga lar hati tuh..yang aku..beli apa..hmm..untuk diri sendiri takde... malas ar..aku nk repeat kemudian..mihahahha

DSC_0711

set Vantage bunga baru..new arrival babeh..baru sampai on that day..mak aku sapu dulu..wakakakaka....

DSC_0713

seeeeeeee.. ya Amponnnn!!! suami siapakah ini??? adooii.... siap2 suggest tu.. hmm..berkenan nk belikan mak dia lar kot..mihahhaha...

DSC_0716

dan muka empunya blog harus lar ado...pic di ambil sendiri dengan camera godang itu...huwaaaaaa..takde orang nak capture gambar ai taw...sedih hokaaayyy.... tapi kan tetap menten...lalalaallaa

DSC_0717

ha ko..amik ni....mmg ar kalau g tempat gini..budak2 harus syuhhhhhhhhh... duk luar...tak kose nak bayar benda yang pecah itu..miahhahahhahaha

DSC_0719

cek2 barang2 yang patut di cek...

DSC_0721

owh..we ouls terjumpa lolipop yang besar itu dgn harga RM 29.90...makkk aiihhh...bosar ameeekkk dud... ko tengok lar adik ipar n abang ipar..very the gedix uollls...

DSC_0723

acara menyusun beg dalam keta..hambik...beli banyak2...sudahnya nk nyusun satu hal pulak...

DSC_0729

later singgah al ikhsan pulak...biasalar kalau ade orang lelaki ni...haruslah kan...malas ar aku nak citer..yang mak pak aku ni jadi tukang kat OK or KO...?? hahahahhaha

DSC_0732

ha...beliau dapat jugak jaket tuh...hmmm....dah berapa banyak jaket dalam lemariiiii tu abg oiiiiiiiiiiiiiii...penuh dah...pakainya?? hmmmm..laaallalalla

 

pas semua setel singgah pulak umah sedara weouls yang ada tinggal kat langkawi ni..actual cuzen aku..keja ngn JPJ..so duk sini ler..

DSC_0735

baru ada sorang anak + dalam perut yang nak kuar tak lama lagi.. Nama si cumel ini..Ifa Zulaikh bt Zulkarnain.. somel seh... diatakot bila aku hala camera godang tu kat muka dia..mihahha... ingat nak kna tembak ke hapa...hahhaa

DSC_0745

we ouls seisi family...

DSC_0754

after that.. tak takot lagi..malah suh pegang lense camera itu pun dia nak..hehehehehe... pandainya..wahhh..makin improve lak skill gue...wakakkakaka..ampon!! beta masih amatur...hhuhuh..

 

later..terus g makan.. n tidoQ lar... apa lagi..soknya mau pulang donggg...

 

p/s : weh...jangan ar muak ngn story aku ni..huhuhu...sabor2..ada lagi menarik nyusul..ceeaaaa............

5 comments:

masdila said...

nk sekelat tu.....

ader lg x????

huahuahuah....

Ann GreenStrawberry said...

ciare : hmm..insyaAllah..akan dipertimbangkan..ehehehe,,,,

Qaseh : jap2 nak cek...halamakk...dah abis lar..hehhehhe

attyfir said...

adoi ..mau gilos ..kalo tgk pinggan mangkuk tu..

[z@ck] said...

i miss langkawi..
=(

Ann GreenStrawberry said...

attys : hahahha..biasalar oran perempuan..wajib giloss

zack : miss langkawi tooo