Pages

Monday, November 23, 2009

Review Weekend

Salam isnin... camne.. hari ni sihat ker semua.. ai n hubby sihat alhamdulillah... cuma batuk sket2 jer.. biasalah kan..kesan demam haritu..harus lar ada kan? hehehe..

okay..camne weekend korang pulak..?? aku just lepaking dirumah...ssabtu n ahad ni...takde g mana pun...jadi suri rumah sepenuh masa yang menjalankan tanggungjawap sebagai isteri.. biasalah..jarang wookk weekend2 duk umah..selalunya ada jer nak g mana2...tapi malas pulak mgu ni... so...sudah pasti lar kena mengemas,memasak dan melayan suami kan.. alhamduillah..seronok jer bila dapat duk umah... tak semak sgt2..byk benda yang kita pending tak buat hari bekerja..kta buat on weekend..tol dak..?? ehhehe..

malas ar aku nak bebel panjang2..cukup n3 pendek2 jer utk pagi2 ni... hari ni mood baik..dn kerja banyak nk kena setelkan...if ade kelapangan aku update pasal mana2 yang aku tak siap lagi k...langkawi pun tak stel lagi plus...pic kawen aku dulu tu pun tak abis update... nati aku update hokayy!!...

huwaaa..matikk lar...banya oooo janji ngn kamu semua...hihih..sabar ye wahai readers2 ku yang sayang..i pomisshhhhh....ewaahhhh..hehehe....

p/s : huiisshh..gila lar..formal gila n3 ni.mihahahahaa....rindu ann yang gila2 dan sengal itu tak????maihhahaaa...

No comments: