Pages

Friday, November 27, 2009

Salam Aidill Adha aka Raya korban

Salam semua..sorry agak kelewatan mengupdate..maklom ar..dah cuti ni..malas nak menggodek blog pulak + dgn tak sihat lagi...before that...aku nk wish..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA kepada semua..semoga raya korban ni memberi 1001 rahmat kepada kita semua..aminn..

so how raya korang..?? aku balik rumah mertua...raya cam biasa jer..pagi2 pas solat raya tu..makan2 n lepaking jer... ada lar jugak xtvt lain...tapi tu kena tunggu lar aku update later k...cuz ada gambar baru syiok sket...

hmmm..aku plak tak taw lar apa masalah..since aku demam aritu..masih ada saki baki lagi..yang pelik nya..menjelang petang jer pening kepala..badan panas semula + batuk tak hentismpa sakit dada kadang tu... sampai bawak ke tido kadang2 tu..sok paginya bangun ok pulak..pagi ke tgh hari cam sampai 4 petang camtu lar... pastu start lar...xtaw lar..harap2 tak berlanjutan lar...sebab hari2 macam ni taw... da dekat seminggu ni...doakan aku sihat ok...

so nak update bnyak.kepala dah wennnggg ni..nati rajin aku update lagi k..

chow...

p/s : adooiii..letih betul lar........senak dada nie...




No comments: