Pages

Wednesday, November 11, 2009

VACATION : From KUL - LGK (Day 1)

okay2..semua dah sedia maklomkan..yang aku g bercuti aritu... ada yang teka betul ada yang tak betul..so meh aku kasi aku p mana.. aku ke LANGKAWI ISLAND ok..now u noe lar kan... malas nak citer panjang2... korang nengok jer lar...(dushhhh..dasar pemalas giloooo) wakakkakaa... DSC_0004

flight aku pukul 7.30 am..so by 4.30 am aku dah chow from house n straight to the LCCT..time ni dah kat departure hall tu...waiting for depart.. aku bukannye g honeymoon tapi kategori honeymoon bersama family jugak lar..we going 8 person sekali dgn atuk n nenek aku... dah booking flight lama dah..bulan 4 aritu waktu promo.. 8 person baru Rm1009 only..DSC_0005

okay ni adalah adik2 aku..aku adalah yang sulung dan yang paling kecik serta cumel...wakakakakkaka... we are wearing monkeyspartner shirt brand - sponsor by Mr.Shyir

DSC_0007

candid.. aku sedang berfacebook waktu itu...heheheheh...adik aku tu beriya sket kak namnye.yg len2 sibuk baca paper.. DSC_0013

Mr.Photog was Mr.Shyir..all pic taken was himm... DSC_0023

haaaaaa...korang rindu tak dengan muka dua laki bini yang sengal ini...??? huhuh..kami sopan ye bergambar begini..hhehehhee... sweet tak? sweett tak??? ckp sweet cepaatttttttt..paksaaan ni..wkakakkakakaa.. DSC_0027

weh...aku time ni kan...mengidam nak makan nasi Bukhara Beriyani dalam flight tu....ingat nak makan masa pergi tu..tak sempat gak..pastu balik pun nak mkan jugak...pun tak dapat..huwwaaaaaaaaaa....nages aku...gila nak sgt beriyani tu..arini aku lunch makan nasi beriyani kat mamak ujung ni...sekali tak sama cam dalam flight tu...huwwaaaaaaaaaaaa...tak suka jugak..aku nak nasi beriyani dlam flight tu jugakkk... (Mr.Shyirrrr..nanti kita pi naik flight semata makan nasi tu taw...) DSC_0061

now we arrived at Langkawi Airport.. sempat nak bergambar..dengan adik aku..angah..nampak tak dengan adik pun nak gedik jugak..wakkakaka...

DSC_0062

rupanya suami ai pun nk juga gambar ni..konon2 we ouls ni duta Moonkeyspartner lar... ok2..bagi sesapa nak taw apa moonkeyspartner ni nanti lar aku citer details ok..

DSC_0064

pick up luggage n need restroom..hhuhu..

DSC_0066

huwaaaaaa..sukanya pic ni...nampakkan ai cumel lagi sekali..?? wkakkaka...lempang aku skannnggggg!!! mihahahahhhaha

kat sana we ouls sewa kereta Sarena 8 seaters only RM300 for 3 days tu...sgt murah... dan berbalooiiii... pas dah setel sume tu...terus g cari tempat bekpes... huhu... dekat2 dengan airport jugakkk...

DSC_0070

ha korang....dia kan cam biasa lar..korang sedia maklommm... huhuhu.. weh pic ni taken by ME taw...ok dak?? we ouls tak pro in camera godang ni..tapi buleh lar...pssssstttt::: kak moon..be my sifoo plsssss...ehehehehhehe

DSC_0072

aku just makan roti telur jer... dan bekpes ada sgt murah..only rm24 for 8 person..waaaaa..bestnye sume murah2...hehehhee..

nak taw lagi next destinasi kat mana?????? ok2...tgu next n3 lar...susah lar byk no pic.... ecehh...tetiba kata susah..padahal suka jer...wakkakakaka..

p/s: agak2 aku pi mana plak whole day in day 1???

8 comments:

attyfir said...

beshnya ann g coti2 malaysia.rupanya

lina said...

Ann byk borang choclate tak??

Miss Moon said...

wah ke langkawi ...akak windu ain tauuuuuuuuuuuuuuuuu ....sunyi bila u tak apdet ....auw ..

akak terkedu sebab tetiba baju tew nampak MOON ...auwwwwwww walhal moonkey akakakkakakakakkakakakakka

sangat comel la kowang berdua ....kalau akak preggy harus nengok muke nko je ain ....supaya baby comeyyyyyy n mata beso akakkaka ....ada kaitan ka

wey gambo comey2 laaaaaaaaaaaaaa....cara nya snap gambo banyak2 ...practise make perfect maaaaaaaaaaaa. suh mr shir jadi model ...dah hadsome cam hero remaja dah tew ...misti dia prasana akakakkakakaka

Ann GreenStrawberry said...

attys : ha..tu lar kak..support pelancongan mesia ni ha

lina : erkk??? boleh tahan banyaknye..hhehhhe

kak moon : ahhahahhaa..rindu ker? mhahahahaahahah.... ecehhh!!!

wkakakaka..ha...terkojuittt akak kan..? tular..xdapat bawak akak ke langkawi..bawak baju nama MOON pun ok per...

huiissssshhh...smpai nak nengok muka ai pulekkkk...mihahhaha... meh ain buat sumpah kat perut u nanti..hihihi

tular kak....tak la santek mana..tapi maseh amatur...ada angle yang tak berapa sgt... weiii kak....tapi mr.shir baca komen ni ha..pastu dia kata tak sangka hensem rupanya...wth???? huhh..

Ann GreenStrawberry said...

Ciare: xmhal 21k jer all set.. 2 lense wide n zoom with accessories dll huhuhu...

Ann GreenStrawberry said...

ciare : alar tu yang complete set punya lar... ada jugak dalm 2k tu...tapi kena pandai cari lar..murah dari tu pun ader..yang mahal tu lense dia...

Ann GreenStrawberry said...

ciare : wah2..dah ngidam2 da nie...felikkkkk

masdila said...

siok nyer la kan g langkawi,,memang best place owh,,