Pages

Tuesday, April 21, 2009

kasut baru + CKT

pas refreshing with my whole day yg bz tue....aku pong berzikir ng Mr.Shyir nak p beli kasut....mmg siang tu plan nk pi beli kasut..tapi takde mase..sebb bz ngn kerja..jadi mr.Shyir kata..malam je g cari kasut utk sok..yelar..kasut g guiding sok aku tak beli lagi...ate..nak wat camner..kan aku kata aku BZ..hikss!! 

makanya aku pun pi lar...ke kedai kasut..(yelar..xkn nak cari kasut kat kedai tayar plak kan?? haiyyyaaakkkk!!!)..cari2 dgn pantas...malas nk pilih lama2...tapi aku berkenan 2 kasut..1 kasut 1 sandal..tapi pilih satu dulu..mr.Shyir kata nati beli sandal tu ari ahad nati..balik dari melaka..aku pong okay sajaorkkkk...
aku pilih yg nie...agak simple but nice..hhehe...wink2!!!seb baik ada sales...!! sukkeee!!!

afta beli kasut..mr.shyir plak nak p beli DVD...citer hantoo wookk!! aku layankn aje beliau nie..ikut jer apa hubby ckp kan...hehehhe....pastu aku plak boley ngidam nk makan CKT lagi..aiyakk!!! gila ngidam tolll.....maka nya abis byk tempat g cari CKT..Mr.Shyir ikut jer aku nye ragam..seyes!! cam org betul2 peknen n ngidam gila2...

pusing2 nya pusing...jumpa jugak..akhirnyaa!!! yuhhuuuuu...!!! kat mana?? biar lar rahsia..hahaha....kedekut toll ko nie ann!!!!!!! blueekkk!!!
okay..kat sini aku beli...cuba lar korang carik nati k..nk taw pvt msg aku nati..(eh ann nie..nk pvt bagai plak)hhehehe....mase jumpa je ckt nie..melompat2 aku taw..gila girang hati nie...
brother ni ngn menggoreng ckt aku..lalalla...rupanya Mr.shyir kenal plak ng bro nie..bro ni siang keja kat bank..no wonder dia kenal...bro ni mmg asal penang..so mmg ckt nie kaw2 from penang mai...perghh!!! bro ni ckp...CKT paling best..kat bukit mertajam..bukan kat persiaran gurney tue..erk?? yeker..baru acik taw..huhuhu...
taraa....kasi terliur sket!!!!! rasenya...ya Amponn!!! sedap giler ko...mmg aku nk repeat balik kat brother tue...mase g order..mr.Shyir ckp kat bro nie.."bang,org umah saya nie do ngidam CKT nie..seb baek jumpa..klu tak kena g penang semata nk makan ckt.." wkakakak..aku dgr nk tergelak giler..mesti bro tu hengat aku peknen...wehh!! tolong sket....belum lagi..nati lar..tahun depan..insyaAllah!! amin...sabor2...hikkss!! malu jer..lalallala...~~~

p/s: *ckt = char keaw tiaw... ada paham sume...heheh..sodap..sodapp..me lykeee!!!

4 comments:

mrs.edy said...

ai pom shuke ckt..slalu mite sapeq belikan..kikis duit abg lol..

Ann GreenStrawberry said...

Ciare : hahahha..siap perah otak ek pikir CKT tue..wahahahah

Mrs.Edy : uikss! same lar kite..kikis duit Mr.Shyir wat beli CKT

shiela said...

nampak sedap je CKT tu..hehe

Ann GreenStrawberry said...

shiela : sedap jer..huhuh