Pages

Friday, April 10, 2009

tagged by mrs.Edy

tagged lagi....aku ni slalu kena tagged dek Miera, Mrs Edy, ciare, n Wana...dorang mmg gemar cenggini..tapi shayyee redhoo dan buat dgn jayanya..hahaha.....

Wahai Mrs.dy yg sommeell....cek jawap hang nya tagged na...hikss,..!!

1.Bekas kekasih saya adalah :
bekas tapauware ade lah...hahahhahahha....

2.Saya sedang mendengar :
cinta ini dari datuk siti...sedap gak lagu nie..layaannnn...

3.Mungkin saya patut :
cari idea baru utk wat bisness aku..camne nk wat duit berkepuk dlm acc....

4.Saya suka :
apa yg aku suka..apa yg aku tak suka,mmg aku tak suka...wehhh peliknya ayat tuh...

5.Sahabat-sahabat baik saya :
aku takde sahabat baik...sume aku kawan dgn baik dan jayanya...takde pilih kasih

6.Saya tak paham :
kenapa sy selalu takde mood nk update blog bila lama sket tak update..ahhahaha.sape leh jawp nie..???

7.Saya kehilangan :
henpon sony ericsson aku yg T series tu..baru pakai setengah tahun..maybe xde rezeki..keta kena pecah dek kerna tertingal fon dlm keta...

8.Ramai yang berkata :
aku ni dari penang + ada arabian face sket....ha?? what?? ade ke? hmmmm....maybe hidung n mata aku ni kot..ceeaaaa....prasan lebih ar ko ni ann!!!....tapi betui wehh!!!

9.Makna nama saya :
xnak bg taw...kat padang masyar baru sebut makna tuh...hehehhe...

10.Cinta itu adalah:
kejujuran,kepercayaan n kesetiaan...apabila 3 perkara ni wujud dlm perhubungan..inilah di namakan cinta..sbb cinta ni terlalu abstract nk di ungkapkan... prasaaan cinta itu hanya akan rasa sendiri dihati kita... hmmm..korang rasa sendiri lar ek...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
rindu kan aku..sbb dia sentiasa sebut tue jer..beliau adalah Mr.Shyir.....yangg!!!! mumy love u tooo....mmaawaaahhh

12.Saya akan cuba :
untuk memperbaiki hidup saya makin baik dari hari ke hari..semakin n semakin..utk melatih diri supaya menjadi anak,isteri n menantu yg baik..hehehhee..... 

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Forever dlm english...4ever..4ever...hehehehe

14.Telefon bimbit saya :
selalu buat jari saya duk menaip mesej Mr.Shyir

15.Bila saya terjaga dari tidur :
tgk jam..pastu bngun solat subuh..hehehhe

16.Saya paling meluat apabila :
klu org duk gedik2 xtentu pasal...pastu duk kutuk2 aku...tetiba je kan...hahahha

17.Pesta/Parti adalah :
keramaian..hahaha...duk enjoy2 smpai muntah...ahhahaha..tu klu g clubbing ar kan...giler! aku tak terjah ke lembah ni..besday party pling best..klu budak2nya..ahhahaha..best2..leh lariks2 ngn deme...yeaahhh!!!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing..sbb aku suka kucing..tapi yg bersih lar..xnak yg ade kurap2..hahahhaha....klu wonderpet tu kira cumel tak???? lalallala...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
time aku kanak2...macam2 lar aku men....paling best men ngn cuzen aku...jadi ahli  power rangers..aku nye color pink..giler klakar time tu...hehehhe....

20.Hari ini :
keja belambak giler...smpai aku stress giler.....status aku kat ym pun Not in Good MOod..hahha..yelar..mgu ni agak bz...baca blog2 org pun curik2..

21.Malam ini saya akan :
cam biasa buat n3 utksok..sbb siang nye tak berkesempatan nk wat 3..

22.Esok pula saya akan :
siapan keja yg belambak2..sok nye listing keja pun ade kat 10 keja..tapi sume makan masa...

23.Saya betul2 inginkan :
perkahwinan yg bahagia bersama insan yang daku cinta smpai mata..dia cinta hati saya...hehehehe

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
bese2 jer..cun pun tak...huduh sgt pun x...ahhahahha...tapi cute..!! buleh gitu???

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
ikut kaki aku g mall mana..kat situ lar aku sopping...hhaha

26.Makanan Barat atau Jepun :
barat,jepun,melayu,india,,,yg pasti HALAL food plz.....

27.Bilik yang terang atau gelap :
gelap ar..baru syookk....

28.Makanan segera adalah :
ikut tekak aku nak makan apa...yg pasti benda ni le menggummukkkan...lalalla..tapi soddaapp!!!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
mwaahhh!!! mesej aku kat Mr.Shyir

30.Siapa yang anda nak Tag?
sapa2 yg baca ni secar Autonya...di tag..hahhahaa...nak curik pun boley..kuikuiui...

Maka dengan ini..wahai Mrs.Edy...selesai sudah tagged anda...heehehe

No comments: