Pages

Wednesday, April 22, 2009

Masuk sinar harian NS/melaka

pasal aku g CTRE Melaka ni kan...arini masuk surat kabo weh...!! huhuhuh...aku taw pun sebab TG club bg taw aku...klu tak..idak lar aku larik laju2 g beli sinar harian NS/Melaka...yg berharga RM1.00.... surat kabor yg bertarikh  22 hb Apr 2009 Rabu...sape2 nk nengok sila beli..(ceaaa...cam ado jerk..abaikkan k..) lalallla...

tak sangka plak..masuk paper..aku ingat g CTRE tuh...xde lar wartawan mana2 nk cover up story ni kan..rupanya ado..hikss!! vangga acik nok...!!! hehehhee...

anyway..tQ for Mr.Shaukani..cuz telling us (TG members) about this news....TG members memang best ar..lots of info n story we can share..especially about tourism industry..very istersting..tQ so much...to all...
seee..pemandu pelancong..pasni klu korang taw citer pasal melaka or so whatever placess yg korang taw...aku leh story mory k...those yg nk khidmat guide utk travelling..also can refer to me..(ehem..ehemm..!! Ann..ko dah pomot diri ko plak...hikkss)
Sila cari aku....hihihihi...ni salah satu teaser nie..? ceaa..klu dapt aku bg hadiah kat korang..seyes..! hadiah yg bermanfaat buat korang....hihihi....ni antara TG yg participate...

oh ye..!! n3 pasal melaka ni aku tak abis cover lagi kan...tgu lar next n3..ade aku kuar kan..rileks... byk nokk!! smpai muntah uolls baca kang... aku kn suka bagi n3 panjang2..biar kasi menanah mata uollss...hehhehe....

p/s: by the way..aku sajer nk gedix bagi taw..yg muka aku masuk paper tanpa aku jangka...hahaa...statement poyoooosss lar lu...bluekk!!!!

No comments: