Pages

Thursday, April 2, 2009

photo shoot part V

lar...jgn lar marah uolls...ni n3 last part photo shoot nie...psni nan ado...tapi klu ade next photo shoot pasti ada n3....hehehhehehe..kan aku dah ckp..hobby kitorang wat photo shoot nie..bukan utk mana2  mag..tapi ssookkkaa....soookkkaaa.....ada paham..?? hihih...

okay...pas we oulss kat colmar tu..ingat nk makan kat atas..tapi nan ado selera nak makn..terus turun kat rabbit park.....masuk kat sini ken fees rm3..nak bg rabbit mam + rm1.50...tapi ciputt jer..huhuh..tapi aku tak beli ponggg....
arnab2 kat sini mmg byk n jinak2 belaka..tats y aku leh pegang2,men2,kejar2,lariks2 dgn mereka..ehhehehe....besar2 weh arnab nyer....somel jer....kat sini takde lar nk posing bagai..cuz dah ponat acik ni weehhhh........
yeeee....aku purak2 senyum di situ kerana takut sang keldai tu tanduk wa..betul taw...lepas snap tue...keldai tu bley plak nk cari makan kat kaki aku..caaaiiittt!!! lapor gamaknya nie....tuan kandang!!!! sila beri makan kepada ternakan andaaa....hikkksss!!!
haaa....tengok2...somel kan? sape2...aku ke rabbit tue?....aku suka rabbit nie...dulu kat umah aku ada bela arnab..pastu dah ternak byk nau...terus aku tak bela dah...hehhehehe....

kitorang gerak dari rabbit park tue dlm kul 2 cmtu lar...pastu lunch kat r&r genting sempah tue...mula2 ingat nak makan kat atas..tapi tak best..mahal dn blom tentu kenyang....jadi tekak aku ni plak teringin nk makan nasik campor..tambah2 tengok ikan patin masak asam tempoyak..walaweehhh.....tak tengok kiri kanan..trus ngap....hehehhe...(yang!! sedap kan ikan pati tempoyak ni kan....walaupunnnnnn....(hnya aku je taw naper cinta ku......) aku tak amik pic sbb malas...hehehhehe...

tapi......
aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada my photographer....my luvly CINTA...sbb dia yg rajin2 nak snap pic aku ni  yg tak brapa nak santek nie...hehehhhe...klu korang tak suka hasil nya tapi aku suka..tapi klu uolls brada kat tempat daku..pasti ada prasaan yg sma...kan? kan?...dan daku amat lar berpuas hati...tapi we ouls bukan lar cam pro nye kan....but so so.... yang pasti mase we ouls kawen nati mmg ada 2 photographer yg amat2 pro amik pic we ouls..just wait n see k....

dengan penutup ni..adalah n3 last bg epsd photoshoot ni..hehehehe....okay!! bg sape2 yg blum terjah bukit tinggi nie..leh lar terjah..just jalan2 amik angin gitu..rilex n sntai..sure nyaman.... lagi satu nati aku akan kuarkan satu bisness produk utk tatapn uolls...tapi later lar k...skang xleh citer..stil under processs...hehehhee....tunggguuuuuuu.....

p/s: dady..bila nak g photo shoot lagi...??? what next destination can we go..? hehheheeh......

2 comments:

Neeza.Areef said...

nomey la rabbit tu..gebu je

Ann GreenStrawberry said...

mmg comey...
klu akak bawak anak2..
mesti men kejor2..