Pages

Thursday, April 9, 2009

Kenduri cukur jambul

ye,,ye...jgn lar marah n tertnya2...napa 1 hari 1 n3 jer...sbbnya....lately nie aku bz giler......byk menda aku nk setelkan kat opis nie..kadg2 aku curik2 baca je korangnye n3..terjah lar jugak...klu tak..malam kang nk muntah2 aku baca blog korang...yelah..korangkan byk n3 dlm sehari..okay....closeee disss.....hehehe

back on sunday...ada kenduri cukur jambul buat si Hanna n Adrina....Hanna 6 bln..si Adrina baru 2 bln camtu...tapi palak...huhuhu.aka kuat nangis...lalalla....
masa ni kat traffic light stadium...snap sesajork....we oulls kuar lambat..dlm kul 10 pg camtu...cuz balik mlm tadi tu dah lewat gila..pastu borak2 ngn Mr.Shyir tido le lambat..adik pun same gak...ate klu dah dapat tido..harus kite tido idak...lagi pun pagi tu gak g amik ubat untk angah kat klinik......mama n papa g dulu sbb kena tolong masak..hehehe
smpai je...terus breakfast..sbb kami datang dgn perut yg lapor...hahahaha...gle reyyy....dtg terus belakang tempat masak..duk situ sarap ler kan..smbil burak2...wink...wink..!!! pastu snap sket org2 buat keja...tu mama lar..tgh duk masak smbal utk ikan semilang tu..huhuhu...
org2 marhaban start kul 10 camtu....yg pakai tudng merah tu kumpulan marhaban...sedap je mereka marhaban n rawi..bukan meraban k....tolong sket...hehehhhehehe..... contohnye camni " Marhaban ya marhaban...marhaban jaddal husaiini...." ha...gitu lar...aku dulu wakil zon taw Marhaban sekolah..huhuhuhu....time skul agama rendah lar..hehheh..tapi daku vangga taw..haha
hha...
tgk si hanna ni..isap2 jari je...budak ni takde masalah tol..sbb dia bukan jenis nangisss je....cam si Adrina...Mama si hanna ni plak..senang nk kerja..anak letak kat tilam tu...dia main sendiri jer...huhuh..senangkan..mudah2han anak2aku nati pun cam si hanna nie...baikk jer...senang kojo den nati..
hanna camtu lar..tapi Si Adrina kena enjut dlm buaian..klu tak..paaallaaakkk lar jawapnyer..hahhahha......pastu upacara mengunting plak..time ni hanna asik tadah pala jer...yg Adrina dah rimas2 giler..
this 2 mother is belong to Hanna n Adrina...
Hanna dah ready nk tadah pala tue...dia usha kat dulang gunting..hahaha....pastu masa si Adrina nangis2..dia asik pandang je adrina..maybe dlm hati" weh...deQna asal ko nangis...org duk raikan kita ni...chilll lar sket...rilex cam aku...cool babeh.." wakakakkaka..... korang rasa ada ke baby ckp camtu....hihihi..ade kot kan..? aku dulu tgk citer baby genius tu.ckp among babies jer...hehehhehe

aku tak menggunting..tapi tiom je budak2 nie...hehehehe......malu lar..ceaaaaa..!!(weh Ann..!! ko ni taw ke maksud malu tu camner..???" wakakkaka....babis ni dapat byk collection taw...huhuhu...sedekah kata org..dlm kul 12 lebih tu makan...pastu aku n mama chow cepat2..sbb nk g tengok angah kat Kem...(angah!! kitorang rinduu ko...ko dah botak skang,..xensem byk dah..alalalala...)

sebelum end n3 ni..aku tepek pic aku yg dah basau ni..(perkataan org n9 mknya lesu lar..) hehhehe.....

Pucatkan muka daku,..adeeehhh!!!

p/s: 2 tahun lagi knduri cukur jmbul anak aku plak..hahahhaa...insyaAllah..aminnn.......!!!!

5 comments:

Masviona said...

kenduri cukur jambul yg sgt meriah..dah ala² kenduri kawen lak nampaknya...hiksss

Raihanna said...

haha..x sabar plak rasanya nak p kenduri cukur jambul anak ann.. hik2.. bile tu yerp... ala.. mane de pucat,ann amek gambo cmne pun tetap kiut.... (sile banje saya)keh2.

Ann GreenStrawberry said...

masviona: tu lar psal...siap ade khemah kat luar bagai..tapitak snap pic sajer...sbb hujan..heheh

rai: uiikkss!! sabor lar...nati ann wat kenduri cukur jmbul tu kat moscow..hehehehhe

Miss Moon said...

suka sangat tgk mata ann

Ann GreenStrawberry said...

miss moon: eh?? napa ngn mata Ann? huhu