Pages

Wednesday, June 27, 2012

Menjebikkan bibir

Fahim skang ni suka" mengarok" means mengamuk atau menangis dgn takde motif.. Dan motif sebenarnya dia nak dilayan sebagai putera..

Bila dah mengarok xtentu pasal.. Mula2 boleh lah ibu nak layan.. Masuk ke duapuluh kali ibu pujuk amokan mu tak reda.. Bolayan.. Biarkan je.. Masih teruskan amokan.. Ibu mula temper lalu suh abi kamu layan sebelum ibu plak amokan..

Ibu nye keje pending nak layan amokan mu yg berjele nak.. Haduiii.. Nasib anak.. apesal nak amokan je..? Nak adik? Hadeeh xdapat ibu nk bg buat masa skang ni.. U r to small nak ada adik.. Sbb nye kamu masih tak boleh berkongsi barang mainan dgn bdk lebih muda dari kamu.. Ibu nk latih kamu jadi berani skit.. Ni kalau terjatuh sikit nangis.. Jebikk jelah.. Huhuhu

Abi pun xmo bg adik lagi.. Ibu tgu kamu 2 tahun baru bikin adik. Jadi kamu ada 6 bulan lagi nak jadi kuat dan berkeyakinan sikit. So ibu ada masa jugakkan nk slimkan diri dulu.. Hahaha..

Nota kaki: eh bila tiba petang je.. Aku dh start pening.. Apehal?..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

fazitaismail said...

alololo comeyynya cebik tu...kalau ibu bleh tahan smpai duapuluh kali pujuk tu memang stedy lg ler tu..mybe fahim nk adik kot hikhik..