Pages

Friday, July 20, 2012

Jubah Mekah already in Stok. Harga pun murah.


Salam.. nampak tak jubah atas tuh? yup.. tu semua stok jubah saya yang baru sampai dari Mekah. Origin dari sana.. alhamdulillah.. semua cantik2.. rasa nak sebat semua untuk diri ini. tapi tak nak lah tamak sangat.. jadi saya OPEN SALES kat semua ye... untuk jubah color ni.. available size S & M sahaja. Price is RM 110 only..
 Ini pula stok untuk jubah hitam cutting Payung /Umbrella. cantik dan sangat2 terletak bila pakai.. RM 130 only... dan sangat2 selesa bila pakai jubah ni.. Available in S,M, L size.. Jubah menyusu pun ada tapi xbanyak..hehe
 Sebahagian jubah2 yang sudah digantung untuk dijual...
 Contoh jubah color.. ini size S, untuk orang yang bertubuh kecil, tapi tidak sesuai untuk orang yang tinggi atas 5 kaki, nanti jubah jadi senteng.. RM110 only...kainnya tak panas, lembut dan sejuk. ala viscose..
 ini pula jubah hitam cutting payung.. RM 130.. include selendang, berbatu dilengan juga tight dilengan. ada zip dibahagian leher bagi memudahkan pemakaian,
Jenis sama seperti jubah color atas tuh.. jubah color ada byk design..
untuk ukuran sebenar saya akan buat kemudian. kerana sekarang saya kekangan waktu. tapi saya akan usahakan.

bagi yang berdekatan di Seremban dan senawang boleh datang di butik saya (Aliman Kafe & Butik - belakang giant senawang). Boleh tengok dan pilih.

jika berminat atau nk tanya boleh wassap 012-3698796. InsyaAllah saya akan membantu.

owhh.. ada lagi satu, saya bukan sahaja menjual jubah, tapi ada barangan lain, semuanya dengan harga berpatutan..nanti saya kongsikan juga..

4 comments:

Anonymous said...

jubah ni kalau ambik borong brapa dapat kurang? borong brapa helai minimum?

Ann GreenStrawberry said...

maaf.. setakat ni stok kami terhad.. kami tidak galakkan untuk pembelian borong

m said...

Salam, ada jual lagi taaaak jubah yang cutting payung tuu? Dah lamaaa cari :(

syasya said...

Salam...jubqh cutting payung tuk ibu myusu ada stok ke..klau ada inbox sy..tq.
Email isyaishak@gmail.com