Pages

Thursday, February 23, 2012

Ibu Suka sakat Fahim



DSC00949 
Ibu ni suka sakat kita taw...
Ye anak ku... mmg hobi ibu sakat fahim...
tak ingat kejadian bila tapi masa ni dia nak apa tah tak dapat..
pastu saje je aku biarkan.. 
DSC00946  
hingus semua keluar.. hahaha
sedih sangat lar tue  DSC00948 
alalalalla.. cian anak ibu..
ok ibu upah susu ye..
love u anakkku..

progress 14 bulan
  1. dah berjalan laju.. mundar mandir dalam rumah dah macam YB pulak..
  2. Makan nak sendiri, mandi nak sendiri..
  3. sebut bnyak perkataan dah - bu (ibu), baba (abi),enda (nenda) mimi (mummy),pa..(tokpa), yah (ayahanda),pa (lapar) cucu (susu). banyak kot..
  4. main sendiri dah pandai sangat dah ni..
  5. pandai nak berkawan dgn rakan sebaya..
  6. suka makan ubat..
  7. ajuk ckp orang lah...  
 banyak kot... hmm tu jelah...

p/s : jap g nak balik nak prepare barang dinner malam ni.. adik ipar aku nih.. nak bawak gf russia dia jumpa aku n mr.shyir... hoiii.. apa nak masak ni..

3 comments:

Ciare Baha said...

Ala comelnya angry birds ijau nangessss sampai berjurai air mata idung semua ekekeke. Popok ibu sbb buli dia ;p

dakcik said...

ololo..sian dia yek..huhu

m@ri@ said...

siap kuar air hingus tu..ibu ni nak kena babap ni..haha..