Pages

Thursday, February 16, 2012

kisah campurah.. bedalll.


apa saje lar nak bebel kat sini...
kes 3hb tu hari.. hari jumaat petang aku ke semenyih jap ada urusan..
otw ke sana ikut LEKAS..sekali kat highway tu aku rasa stereng gegar2 je..
bunyi tayar pun lain macam.. benti tepi tayar pancit da,,,
hoi camno nie.. interkom highway jauh pulak..
dengan lafaz bismillah. aku ppun tukar sendiri..
kebetulan ada mama n adik.. tapi yg banyak buat aku ler..
ok cun marilah kita menukar tayar di tepi highway bertemankan lori2 yang laju di lane kiri ini..
naseb tak hilang buntut ni k.. dah lar aku berjubah dihari jumaat tersebut..
selamber.. bukak bonet amik tools.. mulakan jeck and bukak nat rim..
hampir 15 minit jugak nak selesaikan tayar tu..
dah siap dan aku bangga kot boleh tukar tayar sendiri.. hihihi...
cerita kat Mr.Shyir dia tak cayo pulak.. heii.. plis okeh..
bini u ni berdikari sikit...huhuh

 IMG-20120205-00033

 ni budak tangkap gambor sendiri... huhu...
 


IMG-20120205-00040    
Hari ahad 4hb g lar singgah GM klang.. bawak adik ipar aku outing time tuh..
dan budak tecik ni sibuk nak pilihkan abi dia punya iphone cover... macam2 lar nak oiiii..
  
IMG-20120205-00042

 againn... pancit lagi.. keta aku pulak..
tu hari kereta mama yang pancit tuh..
xpelah.. nak g mana..
paku dimana2.. cuii....
naseb kali ni abi yang tukaw.. acik dah cun2 takmo le tukaw.. hehe...

sekian entri tah apa2..








No comments: