Pages

Wednesday, February 15, 2012

Ibu Yayim dan YayaBina


 Petang2 ni entry santai je lar ye...
ni pun ada dalam draft kita up saje satu entry.. nice..
IMG-20120205-00027
 Hollaa... me and Aliyah Sabrina.. cousin fahim.. anak adik ipar aku...
dah 3 bulan ini budak.. tomey je..
 IMG-20120206-00048 
kalau balik umah MIL.. si yayabina ni ada.. mmg tak tido lar budak ni..
ate aku asek gomoiii dia jek.. kasi fahim jeles... 


Kapar-20120205-00028  pipi dobottt ni... eh yayabina tu singkatan kepada = Aliyah Sabrina..
Fahim pulak jadi = YAYIMIKA... macam2..
Yayim kan abang.. jadi harus buli adik yaya dia  ni... hihi..
 tidur pun nak sama2.. hai caring je kat adik yaya ni..
fahim nak adik eh? hihi. nati lah ibu fikirkan.. huhu

1 comment:

dhiera said...

tembam ye si yayabina ni~ tak nampak leher.