Pages

Thursday, July 28, 2011

Darweena 16 month

lama kan aku tak buat entri pasal si kecik lagi sorang ni.
Aunty kepada fahim.. OMG.. dia semakin comel super comel lar..
macam2 dah pandai.. geram ok..
alangkan fahim ye ragam pun aku dah geram..
inikan pulak aweena kan..hihih..

 ini dia intan darweena yang lama tak interframe kan...
pandai dah posing2 ni....
 Skaang ni kalau pose mesti nak muncung2...
kalau kita kata aween buat muncung..
ha macam tu lar dia buat.. siap suh orang lain buat muncung sekali..
cung..cung.. somel..
Aku and Adeq jugak telah meng alter rambut dia supaya menjadi rambut cedawan..
super duper somel lar kan..like banyak2..
geram je nak adjust rambut dia tu..
naseb duk diam time gunting tu..

Aween juga seorang aunty yang baik..
siap kalau dengan fahim mmg pandai main bentu lar..
kadang tu duk agah fahimm.. sambil tangan cam kuci2 kat dagu fahim tu kan..
sebut ayyiimmm..ayimmm.. ahaks!

Fahim n aween best!

2 comments:

aNaYaNa said...

aahhaha..cutenya lah amoi nih..lama tak tengok dye..

dhiera said...

eh, cute la budak ni~ ada iras-iras kamu la ain!