Pages

Thursday, July 28, 2011

Pak Aji Fahim dah 7 Bulan

eh.. apesal lar hari ni sejuk je kan..
tetiba malam tadi tidur berselimut...
tu liat nak bangun ye tak...
xpe.. memandangkan hari dah 28 julai 2011..
makanya anak bujang saya sudah 7 bulan..
 Selamat 7 Bulan FahiMikael...
Pak Aji ni seksi sikit.. hahahha..
Owh dia tengah gatal gusi..
thats y dia wat mulut gitu...

Perkembangan terbaru :
  1. Pandai sembur air liur.. haiisshh toksah kata mmg main air liur je kerjanya
  2. Sebut bu..bu.bu.. 
  3. Menggomol orang kalau dia geram
  4. Tengok benda gerak cam kucing ke.. over excited..
  5. naik walker laju turun bendul dapur umah aku.. nasib bendul tu tak tinggi..
  6. pandai kepak2 tangan minta dukung..
  7. tau kalau ibu pakai tudung maknanya nak kuar lar tu..masa tu mula lar nak minta angkat.
  8. tak reti duk diam.. dah macam ulat... berpusing2. kalau kat kedai makan.. tak merasa lar nak makan sedap ke apa.. 
  9. Pandai berkawan dah.. hihi.. kalau dengan aween pun pandai main..
  10. apa orang makn dia pun nak.. haiii.. kalau makan luar mmg kena standby biskut dia.
  11. angkat2 buntut nak merangkak tapi tak lepas lagi...
Banyak lagi..  tapi yang ni je lar dulu eh..
love u anak ibu..

2 comments:

aNaYaNa said...

hai budak air liur yang encem hepi 7months!dekat2 ngan befdei aunt la 25..hhehehe..

pRincESs_N said...

huhu...kjap da 7bln kan yunk..