Pages

Monday, July 25, 2011

Fahim and Myazara

Salam.. Ahad lepas kebetulan amik stok barang kat Tasik Permaisuri..
jadi dah setel urusan semua... aku pun menelepon yani..

AGS : uiitt.. ada kat umah tak?
Yanie : ada.. apsal?
AGS : aku nak datang umah jap lagi.. aku de kat tasik permaisuri..masak apa2 yg patut.
Yanie : uii. datang2.. tapi apa pun tak de kat umah aku ni..
AGS : caiitt... xpe2.. jap g aku sampai..
Yanie : datang taw.. datang taw,..

eh,makcik ni teruja benar aku nak datang umah dia...
hihihi.. ye makcik yani.. aku datang k..
ekceli dah lama dah nak jumpa yanie n mya..
since aku g nikah dia ritu.. langsung tak jumpa..
till the day aku jumpa diorang ni..
Mula2 kita temukan 2 budak kecik ini
Fahim Mikael dan Myazara
Fahim 7 bulan and Mya muda 2 minggu dari Fahim.

Bagi budak berdua ni main sama2..
while ibu mya n ibu fahim bergossip.. hahah
Abi fahim.. layan mata zzz kat sofa umah mya.. kehkeh..
Abah mya kijo pulak on sunday..

 hamboii.. kemain dia dok cium2 dahi fahim..
yang si fahim ni apa kes duk intai baju mya tuh,..
 hey. gatal sungguh anak aku ni.. hahahha..
boypren geprenn.. hahaha
 dua2 buat pose n muka sama eh...
 eh.. tah apa dia bisik2 kat mya...
okay.. mya pula bisik2.. alololo.. swweeettnya. duk bisik2 ye...

 yeahh!! berat fahim blum sampai 7.0kg lagi.. mya dah 7.1kg.. ish mya ketak2..
 okay.. nak balik dah.. peluk mya dulu ye...
 fahim suka betul wat muka tuh...
lastly.. picture ibu mya n ibu fahim...
we are BFF since aku study kat unitar-PJ..
Now kita masing2 dah ada anak..
bakal besan ke besen?? muahahhaha...

walaupun kejap je.. tapi best jugak lepak sama2..
nati kita lepak lagi ye..Love Mya..

2 comments:

dhiera zainudin said...

sangat comel la mya tu..tembam. ee, rase nak picit-picit je~ geram.. tapi fahim nampak ensem kot.

p/s: ko pergi kenduri erna aritu?

Fk said...

comel je fahim dengan myazara ni ngorat..hehe