Pages

Wednesday, July 6, 2011

Fahim dan blue baby walker

 Since 5 bulan 1/2 itu hari aku try test tengok dia boleh naik walker ke tak?
Sekali suka pulak.. wah.. kemain dia kan....jadi senang sikit nak buat kerja or tinggalkan dia main.

ok.. dah siap2 mandi. duduk dalam walker sementara jap g ibu nak berkuntaw didapur.
suka lar tukan.....tapi skang ni.. dah laju dah naik walker ni....
port paling dia suka kat depan tv tu. siap ketuk2 tv tu k.. naseb tak terbalik je tv aku tu..
hai lar anak... naseb kamu kecik taw...

 time for baby tv... sebab tu dia tak layan aku.. aku dah bukak channel favvy dia.. sebab tu tak heran..
tapi bila dah boring kang.. dia nyibuk lar kedapur..
siap boleh turun bendul kecik kat dapur ni... hey dak tecik ni..
kadang2 tu hilang ta nampak dia.. rupanya dah masuk dalam bilik..
 ni time demam tu hari.. tapi sibuk gak nak naik walker...
demam pun aktif... ok lar tu.. nampak table walker tu kosongkan..?
dia dah teraburkan mainan dia kat lantai tu...
baru 6 bulan dah sebakul mainan...
lagi 6 bulan? setahun.. ? wahhhhh aku boleh bayang dah umah aku camne..

kalau kat umah nenda dia.. ada 1 walker lagi..
umah nenda dah tak leh letak pasu or bunga2..
dah selamat fahim kerjakan...hihi..

seronok tengok perkembangan dia..
macam2 dia explore..

1 comment:

Zana Adieyza said...

lagi setahun dah penuh 1 bilik dgn mainan fahim.. hihihi