Pages

Wednesday, July 27, 2011

Peneman serta pengemas didapur

Ye.. anak bujang aku pantang kalau aku ke dapur.. mesti kejar n ikut je ibu dia g dapur
sebab banyak sangat benda yang dia boleh main dalam tu..
port dia bawak sinki nun..
ada sekali tu.. dia cuba nak bukak lamari dapur tu..
and tangan dia dah kobek2 barang dalam tu
hai lar anak.. ni baru naek walker..
kalau dah berjalan kang...? ish2...

3 comments:

adna^madhiha^ said...

nak jadi cef fahemm ker..rajin p dapor..mesti ada kerja nak wat kan....

dhiera said...

nanti dah besar, nakal macam ibu dia ye~

dhiera said...

nanti dah besar, nakal macam ibu dia ye~